Brynäs IF

724869 inlägg · 7958 ämnen

Timrå-Brynäs

« · 309705 Till forumet


Timrå-Brynäs
Timrå borta imorgon blir inte lätt. Kan vi köra mot dem som vi gjorde mot Frölunda de första 50 minuterna så har vi en chans. Antar att Korhonen är tillbaka imorgon. Lind och Cassel får visa vägen.
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
Jompe: Hallå! Det är nog kanske bästa att vi kör på i 60 min för att vara på den säkra sidan!!!
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
70 Rodrigues: Självklart! Det som hände de sista fem i lördags var en genomklappning vi inte vill se igen.
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
Jompe: Om Brynäs ska ha en chans mot TIK i morgon så måste Soling, Anger, Molin, Kyrö vakna till liv och börja producera, Lind kan ju inte dra lasset alldeles själv.
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
70 Rodrigues:
Går det någon supporterresa upp till Timrå i morgon?
hur många brynäsare kommer det ungefär?
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
matsby: Det är planerat att det ska avgå en buss från Gävle 15:00 i morgon!
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
70 Rodrigues:
trevligt,,första "riktiga" klacken som kommer på besök,,
ni är välkommna :-)
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
matsby: Tyvärr så kommer jag inte själv att närvara denna gång men jag får väl tacka å dom andras vägnar!!
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
70 Rodrigues:
Det var så lite, jag åkte med "mike" upp til kempis i torsdag och man fick höra en del om er dårar ;-)
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
matsby: Vi lär nog träffas under säsongen, då får du väl se vilka dårar vi är :-))
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
70 Rodrigues:

säkert,,skall bli trevligt :-)
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
70 Rodrigues: Soling ska vi nog inte hoppas på, tyvärr. Han såg väldigt ointresserad ut i lördags. Det är bara att hoppas att det ska lossna för honom så småningom. Tror betydligt mer på Anger som hade fart under rören och försökte åstadkomma något i varje byte. Björn Danielsson, Malmström, Nyllet och Lille-Danielsson funkar bra. Kyrö och Molin jobbar mycket, men mest defensivt. Ska någon målproducent kliva fram vid sidan av Lind tror jag att det blir Björn D och Anger.
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
Som jag sagt i vår gb: Hoppas Lind gör alla Brynäs mål, bara vi gör mer!

Ni ser, vi är inte dom som inte unnar bra spelare framgång :))
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
rådbjer: Oj så storsint nu avgudar jag er..Halleluja !
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
RavenLord: Tack Tack! :))
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
65 Selander: Sitter o tittar på Magic Brynäs, undrar när man återigen ska få uppleva ett SM-GULD???
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
70 Rodrigues: Aldrig! Inte under det här århundradet i alla fall. I möra ska ni få smaka på Jürgen igen.
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
mike: Tyvärr så tror jag du har rätt *Snyft*
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
70 Rodrigues: Jag har alltid rätt även när jag har fel - det vet du. Jag gjorde fel en gång men det visade sig ganska så snart att även det felet var ett misstag och igenkligen var ett rätt!
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
mike: Nu börjar du bli kaxig, så jag säger att vi vinner med 5-2 :-))
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
mike: Du vet väl vilka som är den enda klubben som tagit guld i fyra årtionden. En liten "hint" det är inte TIK ;-)
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
65Selander: Den enda? Jag vet då att djurgården vunnit guld på 20-talet, 50-talet, 60-talet, 80-talet, 90-talet och 00-talet. Det får jag till 6 årtionden.
Om du däremot menar fyra årtionden i rad så är en inte alltför kvalificerad gissning Brynäs. *messerschmitter*
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
65Selander:
Och hur mycket är dom värda i dag?

Förskingring i klubben!
Jätteunderskott i klubbkassan!
Varumärket på dekis!
Gavlerinken ser ut som en gamal kaffeburk i plåt.
Ett publiksnitt på ca: 3500.

Inte så mycket skulle jag tro!!
Se bara på AIK-hockey!
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
Polkagrisen: Påminn oss inte om det där!!!
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
Polkagrisen: Nej tack. AIK-hockey låter jag gärna bli att se. ;)
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
Polkagrisen: Du polkagrisen,

1. Du tror väl ändå inte att förskingringen skedde i klubbens regi?
2. Ja, underskott i kassan, men ett krympande underskott.
3. Varumärket--vi har ju ett varumärke! Har Timrå ett varumärke? Glada Örnen?
4. Gavlerinken: arenaplaner finns, Gavlerinken ska renoveras.
5. Publiksnitt: Håller med Dig att 3500 inte är bra. Vi jobbar på det.

Slappna av.
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
Ford Prefect: Stämmer glömde "i rad"
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
Polkagrisen: Vi kommer att repa oss men vi kan väl också söka EU-bidrag
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
65Selander: Det gör ingenting att du glömde för det var årtionden sedan. Numera lever vi i nuet och ska försöka göra något åt detta. Angående matchen i morgon så lär det bli en jämn tillställning till en början. Men sedan så rycker vi ifrån och avgör enkelt. Har en känsla av att vi säkert trycker in en 4-5 puckar på Konan i ert mål!

Lind och Cassel gör ett mål var som tröst dårå ;)
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
mike: Jag tror att ni hejar fram Micke Lind till ett hattrick imorrn, det räcker för seger med 3-1.
Man tackar.
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
mike: Hänger inte vi med i början så att ni får ta ledningen med 2-0, då är det kört men jag vet att vi vinner med 4-2 i morgon ;-)
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
Prosten: Lind och Casselståhl kan man alltid slänga ut ett heja och lycka till åt. Men resten av Brynäslaget kommer att få ett jobbigt mottagande. I vilket fall som helst så kan vi i alla fall konstatera att Timrå IK dominerar både i Brynäs som i Timrå!

Lycka till!
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
mike: Du ser ej till var de är från första början ser jag...Ni hade 2 Brynäsare på lån som dominerade ;)
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
RavenLord: O du glömmer i vilket lag som pojkarna blev riktiga hockeyspelare. :))
Timrå står när Brynäs faller!
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
mike: Mig vetligen så finns det ingen Brynäsare i dagens lag som har Timrå som moderklubb.
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
Hong Kong: Tommy Sjödin har väl Timrå som moderklubb?
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
JOY: Du har rätt...böjer mig för min miss.
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
rådbjer: Prexis. bra att jag slapp svara själv men jag fortsätter i dina påbörjade gamla fotspår. Tänk också på alla sm-guld som Brynäs har erövrat med hjälp av Timråspelare som inte ens mina fingrar räcker till för att räkna upp. Igenkligen så tycker jag att det mest schyssta av Brynäs vore att dela med sig av sm-gulden - minst hälften borde Timrå bli tilldelade.
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
mike: Kiruna...säger bara Kiruna!
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
Hong Kong: Pekka Lindmark vaktade väl aldrig Brynäs mål?! Sedär. återigen en kille med hår på bröstet. Westerlind ville förrseten ha ett "skott" av mig sist han var på besök vid Nolbyknölens fot!
Kommentera

Sv: Timrå-Brynäs
mike: 2-5 Host, host!!!
Kommentera

« · 309705