arnio: Men respass i kvarten är ju ett dunderfiasko.
Marcus Elving: Seriespelet spelar ingen roll i slutspelet, säger du, samtidigt som vi ska komma ihåg hur bra Brynäs spelat under vissa matcher i... serien. Hur menar du?
70 Rodrigues: Det är väl fullständigt självklart! Det är fullt möjligt, hur många gånger har man inte sett ett lag göra en kanonmatch efter en skitmatch. Det kan vara som natt och dag från en match till en annan.
brynäs08: Jag ser samma sak som dig men det säger inte ett jävla skit om slutspelet, du sa det själv. Hur vi har spelat resten av säsongen spelar ingen roll när slutspelet drar igång, det är då vi ska leverera. Och alla här inne vet att Brynäs kan spela fantastisk hockey med det här laget.
Det skulle aldrig falla mig in att ge upp och hävda att Brynäs åker med 4-0 i matcher i kvarten innan slutspelet har börjat.
Huge, nu kan väl inte ens du tycka att slutspelsformen ser bra ut?
---------
Målet för säsongen är dock fortfarande sm-guld. Om det inte blir så, bör Tommy Jonsson få sparken då?
Gurra88: "T.J inför match- Vi vill hitta tillbaka till stabiliteten, farten och komma fyra"
Gick sådär va!?
Har Honken drabbats av akut synfel ? Hans insats är helt igenom pinsam,svag,oförsvarlig. Skämmes ta mig fan..
Hela laget spelar skit dock. Och nu är det då officiellt mitt herrskap..Martin Johansson KAN INTE göra mål.
Tack för en bra kväll Brynäs. Slutspelet blir nog en lång skrattfest,,,
70 Rodrigues:Jaha ja...
Bif åker och duttar av sina byten, Tik KÄMPAR å vips 2-0
brynäs08: Då kan jag lika gärna svara med: Hur vi spelar idag spelar lika lite roll som hur vi har spelat under resten av säsongen.
Redigerad kommentar
MarcusElving: Du måste hålla med om att senaste tidens insatser och sen den här härdsmältan vi ser ikväll inte direkt pekar på att vi är nära en formtopp eller ens bra spel ?
Visst..vi kan säkert höja oss, men vi har nog nästan förbrukat all eventuell respekt motståndarna hade mot oss..plus att vi slängt en extra hemmamatch åt helvete. Troligen iaf.