Brynäs IF

730584 inlägg · 7961 ämnen

Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012

« · 1474005 · » Till forumet

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012

MarcusElving: Du måste hålla med om att senaste tidens insatser och sen den här härdsmältan vi ser ikväll inte direkt pekar på att vi är nära en formtopp eller ens bra spel ?

Visst..vi kan säkert höja oss, men vi har nog nästan förbrukat all eventuell respekt motståndarna hade mot oss..plus att vi slängt en extra hemmamatch åt helvete. Troligen iaf.

Kommentera

Nästa år blir det nytt mål: Vinna sm-guld, Euro hockey leauge, få ett wild card till NHL och vinna Stanley cup. Nya kaxiga Brynäs Tigers! Yääää!
Kommentera

brynäs08: vem fan bryr sig om allt talar emot Brynäs? Vi får se hur det går i slutspelet, det är bara att kanta och se!
Kommentera

arnio: Men respass i kvarten är ju ett dunderfiasko. 

Marcus Elving: Seriespelet spelar ingen roll i slutspelet, säger du, samtidigt som vi ska komma ihåg hur bra Brynäs spelat under vissa matcher i... serien. Hur menar du?

Kommentera

sylf: Är knappast första gången som formkurvan pekar brant nedåt inför slutspelet. Tyvärr har det resulterat i snabb vinstfri exit i slutspelet tidigare år... Vore jag Luleå skulle jag välja mellan BIF o FBK som verkar vara enkla byten i en kvartsfinalserie.
Kommentera

70 Rodrigues: Det är väl fullständigt självklart! Det är fullt möjligt, hur många gånger har man inte sett ett lag göra en kanonmatch efter en skitmatch. Det kan vara som natt och dag från en match till en annan.

Kommentera

Det är fortfarande i samma form spelarna kommer med till slutspelet som dem har nu, det finns ingen jävla knapp o trycka på som visst folk här inne tror att det finns, pist stön och skam för hur dem spelar för tillfället
Kommentera

arnio: Exakt, nästa år, då jävlar!!
Kommentera

Det här talar mot oss i slutspelet -vi är elitseriens sämsta lag sett de 10senaste matcherna - vi har gjort minst mål de tio senaste matcherna - vi har seriens sämsta målvaktspar - vi har en nedåtgående spiral - vi tappade just hemmaplansfördelen... Så vad talar för? Seriöst?
Kommentera

Anders Berg: herregud ingen ska få sparken, når vi inte målet i år så är det bara att försöka ännu hårdare och försöka igen nästa säsong.
Kommentera

MarcusElving: Så du tror också att det bara är att trycka på slutspelsknappen på lördag och börja spela briljant hockey igen??
Kommentera

sylf:
Starkt att pricka in en grav svacka lagomt till slutspelet. Bara att hoppas att Frölunda i HV vinner så att det inte spelar så stor roll.
Kommentera

arnio: För att man är så jävla glad att man slipper polacken
Kommentera

sylf: Ja du, det är tur att han redan är flint...
Kommentera

brynäs08: Jag ser samma sak som dig men det säger inte ett jävla skit om slutspelet, du sa det själv. Hur vi har spelat resten av säsongen spelar ingen roll när slutspelet drar igång, det är då vi ska leverera. Och alla här inne vet att Brynäs kan spela fantastisk hockey med det här laget.

Det skulle aldrig falla mig in att ge upp och hävda att Brynäs åker med 4-0 i matcher i kvarten innan slutspelet har börjat.

Kommentera

Men seriöst...Honken ? Vad gör han ? Tror vilken landhockeygrabb som helst hade motat bort åtminstone en av de där puckarna !
Kommentera

Huge, nu kan väl inte ens du tycka att slutspelsformen ser bra ut?

---------

Målet för säsongen är dock fortfarande sm-guld. Om det inte blir så, bör Tommy Jonsson få sparken då?

Kommentera

Gurra88: "T.J inför match- Vi vill hitta tillbaka till stabiliteten, farten och komma fyra"

Gick sådär va!?

Kommentera

sylf: när ska TJ sågas då? Nä just det allt är ju Dackes fel
Kommentera

Det här må vara en ångestfylld kväll för många lag och supportrar, men jag hade bytt med dem ikväll...Skam är värre än ångest. Det här är ta mig fan genant... Herregud..
Kommentera

pinsamt jävla dåligt!!!
Kommentera

Önerud: - Vi har mycket att spela för.

Kommentera

Har Honken drabbats av akut synfel ? Hans insats är helt igenom pinsam,svag,oförsvarlig. Skämmes ta mig fan..

Hela laget spelar skit dock. Och nu är det då officiellt mitt herrskap..Martin Johansson KAN INTE göra mål.

Tack för en bra kväll Brynäs. Slutspelet blir nog en lång skrattfest,,,

Kommentera

Jag som var taggad inför slutspelet....men det vände snabbt du.. 
Kommentera

Erat: Nej, det är han inte!
Kommentera

Qvarre: Vad fan är det som händer?
Kommentera

sylf: HA HA HA!!! Utspelade av TIK. Skämmes ta mig fan. Honken har ingen plock. Fy fan.
Kommentera

Brynäs tiiiiigers! Alltid sämst när det gäller som mest. Patetiskt!
Kommentera

arnio: hoppas du är ironisk....
Kommentera

MarcusElving: Ja det står 3-0 i första perren mot elitseriens dyng-gäng nr1 med en topp 4 i vinstpotten? Ser du något jag inte ser?
Kommentera

Honken slipar formen inför slutspelet...
Kommentera

sylf: vi kan fortfarande vända, hejaa Brynäs !
Kommentera

MarcusElving: Upps, 3-0
Kommentera

sylf: Honken är het idag.....
Kommentera

sylf:Hoho ska vi tippa på tvåsiffrigt idag?
Kommentera

DRIV INTE. seriöst! skärpning!
Kommentera

Erat: Jag är bara glad att vi inte kan ramla ner i kvalserien. Vi hade inte haft en chans där. Spekulationerna om motståndare i slutspelet kan läggas ned. Med det här spelet är vi chanslösa mot alla!
Kommentera

Lindström: TIK behöver ju inte ens kämpa!!
Kommentera

Erat och brynäs08: Ni har alltså gett upp nu. Okej, då vet jag det. Ska komma ihåg det.
Kommentera

Lindström: verkar som Brynäs sparar sig till slutspelet, de måste vara riktigt utvilade när det drar igång.
Kommentera

sylf: Ja det är det som är så tragiskt, man har vart med för länge för att se vart det här barkar... Tyvärr tyvärr...
Kommentera

brynäs08:
Snacka om att ge bort en topp 4a placering. Så sjukt onödigt. Helvete.
Kommentera

jaha, då blire frölunda! 4-0 i matcher till frölunda... kul...
Kommentera

Tack och gonatt! Det var roligt en stund, det här går åt helvete ända in i kaklet. Vi hade chansen men sket så jävla hårt i den... Xxxxxxx-bif 4-0 i matcher , garanterat. Vi rasar som ett korthus
Kommentera

70 Rodrigues:Jaha ja...

Bif åker och duttar av sina byten, Tik KÄMPAR å vips 2-0

Kommentera

70 Rodrigues:
Fan vad pinsamt. Vad fan håller dom på med?
Kommentera

brynäs08: Då kan jag lika gärna svara med: Hur vi spelar idag spelar lika lite roll som hur vi har spelat under resten av säsongen.

Redigerad kommentar

Kommentera

brynäs08: Med undantag för saik hemma har det faktiskt sett ut så här sen innan uppehållet. Vissa ärthjärnor tror att det bara är att vrida på en nyckel och börja spela bra igen!
Kommentera

sylf: *asg* men då så, ingen fara på taket alltså :-)
Kommentera

Tommy: Ja, helt klart trist. En vinst vill vi ha!
Kommentera

« · 1474005 · »