Brynäs IF

730585 inlägg ˇ 7961 ämnen

Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012

« ˇ 1474005 ˇ » Till forumet

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012

MarcusElving: Du måste hålla med om att senaste tidens insatser och sen den här härdsmältan vi ser ikväll inte direkt pekar på att vi är nära en formtopp eller ens bra spel ?

Visst..vi kan säkert höja oss, men vi har nog nästan förbrukat all eventuell respekt motståndarna hade mot oss..plus att vi slängt en extra hemmamatch åt helvete. Troligen iaf.

Kommentera

MarcusElving: Visst, Brynäs har bevisat att man kan spela den mest underhållande hockeyn i Elitserien men det betyder nada i en slutspelsmiljö. Dessutom är det oerhört svårt att vända en negativ trend likt den vi är inne i.
Kommentera

Anders Berg: vi har inte åkt ut i kvarten än, blir det ett dunderfiasko så siktar vi på nästa säsong och gläds åt alla fina insatser under säsongen. Så länge vi inte är utslagna så lever vi!
Kommentera

MarcusElving: Greppa efter halmstrån du.
Kommentera

Nästa gång Martin Johansson kontrar sig fri hoppas jag han gör mig en tjänst och bara dumpar pucken i sarghörnet..för jag är trött på att få upp förhoppningarna och sen höra ljudet målvaktsskydd.
Kommentera

arnio: jag förstår inte hur du tänker? Menar du på riktigt att du tror att vi är på banan? Du tycker inte dt verkar som om vi rasat ihop? Du tror påriktigt att det bara är att köra igång slutspelet som om inget har hänt? Du tror att vi har samma chans som alla andra?
Kommentera

Huss:3 skott på mål på 20 min mot jumbon...

TJ fram med piskan...

Å så offrer man Honken...

Kommentera

70 Rodrigues: Ge upp som en ynkrygg du.
Kommentera

arnio: Förstör inte kvällen för munkas och alla andra gamnackar nu, är du snäll. Det vet väl alla att det är den här matchen som avgör allting, vem bryr sig om hur det går i slutspelet....
Kommentera

Anders Berg: Förstår du inte skillnaden så är det inte lönt att försöka förklara.
Kommentera

Davey_22: M a r t i n J o h a n s s o n. Jag har svårt att formulera hur jag ser på hans kvaliteter som hockeyspelare. Du kom rätt nära.
Kommentera

Huge:Hm Bif visar mer på 19s i 2ndra mot vad dom gjrde på 20 min i första.

Avd ja matchen började kl 19...

Kommentera

arnio: Vänta lite nu, det är något i ditt resonemang som inte stämmer... Vad var det nu igen? Ja, just ja! Nu kom jag på det: ishockey handlar om att vinna! Det glömde du visst bort i (glädje-)yran.
Kommentera

arnio: Nyss hemkommen från jobbet slog på teven och slog av den lika fort Fyfan jävla isprimmadonnor patetiskt
Kommentera

Huge: "vem bryr sig om hur det går i slutspelet...."

Ja inte är det arnio i alla fall!

Kommentera

Huge: det är kört och detta var sista chansen för Brynäs för vi tappar halva laget nu. Allt är Dackes fel!
Kommentera

Davey_22: Jag försöker bara peka på hur patetiskt det är att halva skaran här inne har gett upp redan nu, det är helt absurt.

Det ser inte bra ut nu, det se väl vem som helst men jag har tröttnat på att många bara kan se allt som svart eller vitt. HELA TIDEN.

Kommentera

Huge: Fast det är väl ett säkert tecken på att det börjar lukta lik när Munkas cirklar runt i forumet?
Kommentera

sylf: jag bryr mig Sylf ska du veta.
Kommentera

MarcusElving: Det håller jag med dig om. Vi kan säkert gå in och spela bra i slutspelet...det har hänt förr efter dåliga avslutningar. Men satan vad besviken man är på spelarna just nu..
Kommentera

MarcusElving: Ge upp? Det är väl skit samma vad vi sitter framför datorn och skriver? Det är ju laget som ger upp. Alla här inkusive alla gamnackar önskar inget hellre än att ta sm. Vi luftar bara det vi ser. Ingen här kommer någonsin att ge upp, jag säger att det inte ser bra ut inför fortsättningen. Hoppas det ser bättre ut i 2.ā och 3.e. Men just nu ser jag inget positivt...
Kommentera

MarcusElving: skönt att det finns sådana som du, underbart

Godnatt
Kommentera

70 Rodrigues: Har inte sagt att du är en ynkrygg, skrev att du ger upp SOM en ynkrygg. 
Kommentera

pinsamt
Kommentera

brynäs08: Amen
Kommentera

Fan, va tråkigt det har blivit med hockey på sistone...Vart tar den här kvällen vägen tro?.....:-(
Kommentera

MarcusElving: Nu börjar det bli lite grått!!
Kommentera

Sådär ja. 4-0. Nu är matchen iaf officiellt körd. Synd för Timrå att vi inte kunde ge dem en bättre genomkörare inför KS...Vi ber om ursäkt.
Kommentera

arnio: synd att det finns sådana som du
Kommentera

sylf:Jösses vad virrigt..

Dags att bänka av dom som inte ens fösöker idag kanske sänd NÅN signal tack TJ

Kommentera

MarcusElving: *asg* Då kan man ju skriva att någon beter sig som en jävla hora och det är ok. Rock on!!
Kommentera

Davey_22: Är matchen körd? Hur tänker du nu? Vi ska ju komma topp 4, vinna serien verkar kört, då får man inte ens ge up vid 0-4. Kom igen nu Brynäs!
Kommentera

arnio:
Detta är fan det sämsta jag sett Brynäs prestera på otroligt länge. Mår fan illa. Bänka alla viktiga spelare nu så vi i alla fall slipper någon skada.
Kommentera

Lindström: Ja, men då blir det ju ingen kvar på isen?
Kommentera

foppa78:

SMGULD SMGULD SMGULD!!!

Kommentera

Min riktiga besvikelse infann sig när vi vek ner oss mot Frölunda. Idag känner jag mest skam. Ja, jag vågar påstå att vi inte vänder idag, för andra perioden ser lika jävlig ut som första..0% energi.
Kommentera

Linus Norberg skriver att Brynäs målvakter skämmer ut sig. Får man skriva så, usch så orättvist!
Kommentera

Horace76c: Det vi ser är Brynäs IF 2001-2012!
Kommentera

Horace76c:
Skönt. HV gjorde mål.
Kommentera

MarcusElving: Personligen struntar jag i denna enskilda match (om det inte vore för att den gäller någon mille i kassan) men trenden är oerhört oroande. I år har man lugnt gått och väntat på sluspelet, till skillnad från många andra år, och dessutom har laget byggt upp förväntningar med både sitt spel och sin egen målsättning. Allt detta riskerar nu att rasa ihop som ett korthus. Jag har full förståelse för frustrationen bland fansen. Det var ju nu eller aldrig typ....
Kommentera

foppa78:Man kan nästan tro att brynäs som ligger sist

Kommentera

Jajjen:"M a r t i n J o h a n s s o n. Jag har svårt att formulera hur jag ser på hans kvaliteter som hockeyspelare. Du kom rätt nära."

Tack, känns skönt att fler människor delar min frustration. Kan bara tänka mig va Mj känner..eller nej, det kan jag nog inte.

Kommentera

sylf:Bif har värvat Rolba chaffisen som målis nu inför 3é

Nämen Kroken har åkt av sig bean!!!!!

Kommentera

Anders Berg: 18-5 i skott efter nästan halva matchen, från ett lag som ville komma 4:a.....
Kommentera

Vad som dock är sjukt trevligt är att Dif verkar gå mot ks! Det gläder mig oerhört!
Kommentera

Då blir vi valda först kan ni ju skriva upp.. Vem fan vill inte möta detta lag som saknar självförtroende..

oj mål. det va så jävla dags

Kommentera

70 Rodrigues: Det är en viss skillnad på laddningen i orden, det förstår du väl ändå själv. Beter man sig som en hora så säljer man dessutom sex, du har inga bevis för att någon här gör det så det ordet behöver du inte använda överhuvudtaget. Det är inte relevant eller lämpligt.
Kommentera

Lindström: Rolbagubben har gjort det bra, bäst i Brynäs. Nu gjorde han 4-2.
Kommentera

Gurra88: och där kom tvåan:-)
Kommentera

brynäs08: hade definitivt hellre sett Slakabönderna där...:-P
Kommentera

« ˇ 1474005 ˇ »