Huge:"Så jag har en enkel fråga till dig:
mot bakgrund av det resultat vi ser i dagsläget, tycker du att din egen envetna kritik mot Sundlöv och att han öht aldrig borde ha fått jobbet som Sportchef, känns befogad?"
Då ska du få ett enkelt svar. Mot bakgrund av vad vi ser idag så finns det inga som helst anledningar att göra sig av med Sundlöv. Något jag aldrig påstått. Däremot så har jag mot bakgrund av betydligt mindre gynnsamma lägen längre tillbaka velat se honom utbytt.
Jag tar det igen utifall du inte fattar och lite t y d l i g a r e
Då ska du få ett enkelt svar. Mot bakgrund av vad vi ser idag så finns det inga som helst anledningar att göra sig av med Sundlöv, något jag aldrig påstått. Däremot så har jag mot bakgrund av betydligt mindre gynnsamma lägen längre tillbaka velat se honom utbytt.
MarcusElving:
Timrå är klart hetare, finns ingen struktur i Brynäs spel alls än så länge.
sylf:
Kan det vara sämrelag-syndromet som visar sig igen? Dvs Brynäs går på tomgång för det är ju ändå bara ett bottenlag dem möter.
Anders Berg:
Bara att konstatera att Timrå äger den första perioden, ska vi vara med här får killarna plocka av sig tofflorna och snöra på rören inför andra perioden.
Sverre: Håller med. Allt utom 3 poäng är uselt mot detta korvätargäng:)
En första period i 2010s tecken. ett bra försvarspel med få bra offensiva chanser.. Spelet måste upp och man måste ta tag i taktpinnen istället för att invänta misstag. Då tror jag 3 poäng blir lättvunna
Burken:
Värst vad Bertilsson är offensiv idag, två långa räder i anfallszon nu
Brynäs har lite dålig motivation idag, känns lite nöjda. Tråkigt!
Vi kan spela mycket bättre än så här.
Svårt att motivera sig när det är match i ES sunkigaste arena mot ES sunkigaste lag ;)
Redigerad kommentar
foppa78:
För att Brynäs släppte in ett mål, det betyder ju att något har gjorts fel och gör s det fel så måste någon avgå, vems felet är vet vi inte så för säkerhets skull bör alla avgå!
Ska det vara en sån där match nu igen där målgörandet helt går i stå? Fjärde nollan för hösten i så fall och serieledningen ett minne blott.
sylf: Jag kommer radera könsord, deal with it. Det finns barn som är medlemmar här på HS.
Sedan ska inte moderering diskuteras eller kommenteras i gästboken. Det står klart och tydligt i regelboken.
Denna diskussion är slut.
Sverre:
Jag säger som min salig mormor, attans rabarber!
Redigerad kommentar
Det här ser ju inte så jäkla bra ut... Hoppas vi kan vakna i 3e, totalt sett har vi ju bara spelat 7-8 minuter bra ishockey.
Synd att domaren missar en solklar interference som Bertil utsätts för innan målet.
Burken: Gäller regeln ALLA?
Är idiot eller mupp värre än gamnacke t.ex?
Sverre: "snälla, du tror inte att dagens ungdomar/barn använder värre ord?"
Mkt möjligt.
Men vad har det med regelverket härinne att göra och hur vår moderator i den här boke ser på saken?
Och jag ser inte heller att övriga ungdomars användande av könsord etc skulle försvara att dom används härinne?
Vill man nu få utlopp för sitt behov av att kasta skit via könsord och andra tillmälen så föreslår jag isf att man flyttar till en sån där ungdoms/barnsajt där det ev är tillåtet.
Svårare är det inte.