Sverre: "snälla, du tror inte att dagens ungdomar/barn använder värre ord?"
Mkt möjligt.
Men vad har det med regelverket härinne att göra och hur vår moderator i den här boke ser på saken?
Och jag ser inte heller att övriga ungdomars användande av könsord etc skulle försvara att dom används härinne?
Vill man nu få utlopp för sitt behov av att kasta skit via könsord och andra tillmälen så föreslår jag isf att man flyttar till en sån där ungdoms/barnsajt där det ev är tillåtet.
Svårare är det inte.
Huge:Hahaha! Snackaom att kasta sten i glashus. Du är om någon brukar ju använda nedsättande epitet på andra skribenter.
Så du kan väl uppsöka närmaste fritidsgård.
5 matcher och 15 poäng kvar att spela om före jul, kvällens inräknat. Skulle vara en fin julklapp om BIF kunde ta 10-12 pinnar till innan tomten kommer.
Användande av könsord och klagomål på moderering i forumet är otillåtet, svårare är det inte.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Da Bike:
Du får ursäkta dem, dem har väl int hunnit fått blöjan bytt där i sandlådan. Blir lätt lite kinkigt då.
Redigerad kommentar
Ähh, jävla skitmatch. Kände på mig redan innan matchen att det här var en klar förlust. Det var som ristat i sten.
sylf:
Det var många år sedan Asplund var i Timrå.
Simmalugnt:
Ska vara Andersén till att göra mål i en sån här match. Nu jävlar tar vi dem!
Redigerad kommentar
MarcusElving:: "Vore kul om vi kunde vända ett 2-0 underläge, vi är ju mästare på att tappa ledningar med samma siffror."
Precis! Det händer ju inte lika ofta.
Clarence:Hur länge till ska man ha tålamod med L Jonsson & Widing?
Clarence:
Hur ofta har vi haft en 2-0 ledning emot oss denna säsong?
Poängen var viktigare för Timrå, Brynäs saknar riktig motivation ikväll.
Bara att gå vidare, man behöver inte nedslås allt för mycket.
sylf: Ridå.
Ser ut som samtliga utom två i Bif har soppa torsk idag.
Det märks i Timråboken att de inte vinner särskilt ofta, rena euforin!
Burken: Gäller regeln ALLA?
Är idiot eller mupp värre än gamnacke t.ex?