Brynäs IF

730577 inlägg · 7961 ämnen

Tommi och Mick är kickade...

« · 625915 · » Till forumet

Sv: Tommi och Mick är kickade...
Fint skrivt språk, dags att lägga av med biran nu :-)
Kommentera

Fan idag vänder det. Jag tycker vi spelade bra mot Lule så nu kommer 3poängaren. Hur är det med Honken förresten?
Kommentera

kacken: Har skrivt om Boorken dinosauriestil förut!!
Kommentera

Fan idag vänder det. Jag tycker vi spelade bra mot Lule så nu kommer 3poängaren. Hur är det med Honken förresten?
Kommentera

70 Rodrigues: Ser att du läser Expressen...
Kommentera

Bissett19: Brynäs och Boork är ju en lysande symbios, en klubb som jobbar som man gjorde på 60-70-80-talet och en tränare som också har fastnat där. KS here we come!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Han har ju lyckats med en sak o det är att lura hela klubben med sina visioner.........
Kommentera

70 Rodrigues: boorken va okej dom första matcherna men brynäs har ju knappt några krav så boorken lär stanna
Kommentera

Bissett19: Om Boorken nu är den store frälsaren som många vill göra gällande så undrar jag vad man har för krav egentligen, var är resultatet av Boorks lysande arbete så här långt??
Kommentera

Hehe…jag ser att det pågår en mental rationalisering bland er Brynäsfans. (Rationalisering. Kompensation. Sublimering. Regression...och till slut Projektion)

Kommentera

Joshua_Tree: Hierarkiteorin har väl alltid funnits inom lagidrotter och det är väl inte så mkt och säga om. Platserna i bussen är väl en bra illustrering.
Problemet är ju när hierarkitoppen börja utnyttja sina "privilegier" genom att inte jobba tillräckligt hårt och slarva med motivation och annat.
Så länge tränaren anser att de bärande föregår med gott exempel, så är ju faktiskt denna hierarki oftast mer till nytta än att den förstör.

Sen noterar jag en oerhört intressant sak vad gäller tomten Lundmark.
Parallellerna mellan dels Lundmark kontra Boork och mellan Tommi och Boork.
Tommi påstår att Boorken aldrig gillat honom.