Zappaholic: Hur vet du det? Tänk om det är jag som är Bengtzén.
Redigerad kommentar
Huge:Spontant så känns det som att Brynäs behöver en back med ett bra skott och offensiva egenskaper med. Med endast 10 av 77 gjorda mål är gjorda av backar. Djoos kan inte axla den mantel som det var tänkt. Så mycket speltid, även i PP och endast 3 mål gjorda.
Så det skulle behövas både en offensiv och en defensiv back.
Peja: Gävletidningarna är övertydligt negativt inställda till Brynäs. Men det speglar ju bara läsekretsens - gävlebornas - inställning till föreningen. Hur skulle dom annars kunna sälja skiten.
Fotbollsmobben håller sakta men säkert på att etablera sej i stan. Senast manifesterat med obstruktionen mot kommunbeslutet om pengar till Brynäs. Vore det inte för Brynäs skulle jag aldrig sätta min fot i stan.
Redigerad kommentar
Jajjen: Ordbajs!
Visst lämnar den lokala sportjournalistiken i Gävle anno 2014 mycket övrigt att önska. Men att GD/AB skulle driva någon slags negativitetskampanj mot Brynäs är ju ren bullshit. Och detta tröttsamma ständiga klankande på gävleborna... Visst- Gävle har en godtemplarfalang, kanske en strömsbrofalang....? Något som gått i generationer... Men dessa är utdöende... Jag lovar att hockeyintresserade Gävlebor till stor del älskar sitt Brynäs. Problemet är väl att man kanske blivit lite mätt med åren... (13 sm-guld) Jag tror du m.fl. är ute å cyklar rejält i era teorier om brynäsföraktande Gävlebor.
HAHAHA !
Jag har missat inledningen
Är man påläst om man skriver att Brynäs spelar mediokert och tappar publik pga av det? #4ihemmatabellen
Killen måste verkligen sluta fokusera på vad media skriver (Sundlöv tycktes ha samma problem) o fokusera på att det 3:e o sista året sätta ett grundspel
Varje hemmamatch har ju också ofta föregåtts av dyngtorsk i senaste matchen...