Huge: Jag tycker han ger ett blekt och trött intryck. Skrattar åt frågan om SM-guld är målet, pratet om att smälta detta i 10 dagar...
Han får gärna vara förbannad efter förlusten men omvandla det till lite jävlaranamma då. Var inte så håglös...
Chris11: Gunderson kommer sannolikt att vara för dyr för KHK i ett antal år framöver. Alternativt ointresserad.
Thure verkar inte ha en varm relation till varken Brynäs eller Sundlöv om man ska döma av uttalanden gjorda i diverse artiklar.
Redigerad kommentar
Peja:
Hur många A-lagsmeriterade spelare deltog i J-20slutspelet?
Peja:
Tack för länken, utan ha en aning om HV-uppställningen så mönstrade ju BIF onekligen ett hyffsat lag, men under en match kan ju vad som helst hända som Huge påpekar.
Redigerad kommentar
Wännström nej för fan!!!
Kanske var att ta i men nej tack till Wänna! :-)
TobiasR: Det finns bättre grisar än bokstavlig talat värsta grisjäveln i serien. Granström trots sina dumma utvisningar, hell, även Ledin ser jag hellre spela i Brynäs-tröjan före honom. Större barnrumpa till hockeyspelare är svårt att hitta, och det är utan att ens nämna hans hockeykompetens.
Inte Jämtin i laget tack det finns andra som gör det jobbet bra! Tänk alla gånger man svärt och och gapat åt Jämtin och helt plötsligt ska man börja gilla honom, nä han har gjort för mycket svinsaker så jag vill inte ha honom till mitt lag! Och det värsta är att han är en feg jävel!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar