SWEATT: Har sett han en del i landslaget och i KHL. Sor och stark, stenhård framför egen kasse och bangar inte en fight. Riktigt bra på skridskorna faktiskt och spelar enkelt med pucken utan att ta risker. Jag har gillat hans spelstil läge.
MatteB: Det är dem det snackas om i gruppen, men är 99% på att det är Eklund.
Skicka ner pajasen till Allsvenskan då, där borde det finnas någon klubb som vill ha han
MatteB: Det mesta är kalla fakta som också har tagits upp här tidgare. Det enda som inte är uppenbart är det där om backen, vilket förstås kan stämma ändå.
De ökade reskostnaderna går inte att komma undan. De minskade intäkterna från SHL drabbar de andra lagen också. Något Brynäs måste fixa är publiksiffrorna. Frågan är hur.
Brynäsgubbe:
'Håller med. Jag tycker t o m att de är ett bottenlag. När kommer de klassvärvningar som gör att man tar steget upp till ett topplag
kennys:'Håller med. Jag tycker t o m att de är ett bottenlag. När kommer de klassvärvningar som gör att man tar steget upp till ett topplag"
"Klassvärvningar" och Brynäs är numera sällan förenligt. Lika bra du sväljer detta. Föreningen är inte längre attrktiv för toppspelarna - och det Brynäs erbjuder i pengar räcker för det mesta inte i konkurrensen.
Skulle vara sensationellt om A-laget tog ett nytt SM-guld i alla fall närmaste decenniet...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar