Redigerad kommentar
Jag säger inte att Brynäs spelar bra. Jag säger inte att 3-3 är orättvist ( i våran favör sett alltså).
Men att en domare som är född 2 mil från Växjö dömer denna matchen tycker jag är osmakligt.
Och hans Smålandshjärta har visat sig ett par gånger. Främst när Welch slipper utvisning i slutet av första.
Jajjen: Se det så här...vi är utspelade och utskåpade men vi har fortfarande chans att vinna matchen. Som jag ser det är vårt stora problem tvåhövdat:
1. Vi spelar ofta på stillastående spelare. Det vet alla vad det innebär.
2. Vi sätter oss i onödiga situationer i egen zon når vi inte spelar ut den, Det vet alla också vad det innebär.
En center av klass in tack.
Jajjen: Jojo, men så är det när man värvar sjukpensionärer och inte ersätter dem när det uppenbara inträffar.
Hoppas på poäng iaf.
Jajjen: Nä, jag tänker såklart på Nokelainen. Pierre Johnsson är billigare och mindre betydelsefull spelare.
Inte alls en lika stor chansning, som jag ser det.
Jajjen: Nä, jag tänker såklart på Nokelainen. Pierre Johnsson är billigare och mindre betydelsefull spelare.
Inte alls en lika stor chansning, som jag ser det.
Persson petad. Gjorde han inte samma katastrofinsats senast han kom tillbaka efter en skadeperiod?
Väldigt nöjd med 3-3.
En extrapinne här skulle smaka jääävligt gott!
Redigerad kommentar
Idag kompenserade Honken för några märkliga ingripanden tidigare under säsongen. En bit kvar till att ligga plus.