Redigerad kommentar
Jonte321: Det är lite jobbigt på ett sätt att vi producerar så många talanger, de får ju inte plats allihopa. Rensfeldt och Larsson är mogna för A-laget redan nu som jag ser det.
55.58 | 3 - 11 EQ | BIF | 18. RÖDIN, Anton | |
(33. SILFVERBERG, Jakob) |
Bissett19: Rödin har 3+1 på de här två matcherna, ser fram emot att se honom i vinter. Man såg riktigt fina tendenser förra säsongen redan, tror att han kan göra en hel del poäng.
Huge:
Jag skulle inte bli helt knockad av stolen om Widing hamnar i Brynäs till slut. Även om utlandet verkar vara hans förstaval så är det väl inte säkert att han hittar en lösning som han är nöjd med. Sundlöv och co skramlar säkert pengar as we speak för att kunna ge ett likvärdigt bud som andra intresserade elitserielag om Widing väljer att vända hemåt.Dyker chansen upp så kommer Sundlöv stå längst fram i kön och vifta med sedlarna, man vill absolut inte se Widing i ett annat elitserielag.
Venom: Jag tror att om Sundlöv bara lyckas erbjuda en marknadsmässig lön så kommer Widing att spela med Brynäs. Han har massor av kompisar i laget, känner staden osv. Jag tror även att hans pappa bor i Gävle, inte helt säker.
Allt förutsatt att han väljer spel i Sverige förstås..
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
Mycket mer intressant att höra vad Widing säger...
Objektivt är det rätt enkelt att se att spel med Hardys torpeder är att föredra för Widing istället för krumelurandet med CZE...
I Skansen ger han sig en chans att synas med det spel han är bäst på och kan använda det som en ny språngbräda ut i Europa för att tjäna mer pengar...
Inte mer med det.
Vi satsar på juniorerna.
Huge:
Mycket speltid i en roll som är gjord för honom. Skulle han inte få i någon annan ES-klubb i dagsläget vad jag kan se...
Bättre att lägga energi på att stabilisera upp våra miniorer på backsidan. Inga fyrtorn där inte... mer släpvagnar...
Eero har blivit framspelare, 3 ass!