På tomten som är 3 500 kvadratmeter står ett hus som Victoria nu ska riva.
– Ja, allt ska byggas helt nytt. Jag håller på att planerar för fullt och kollar på olika förslag. Det ska bli arkitektritat. Jag gillar moderna hus, stora ytor, stora fönster, modernt och ljust. Gärna som Vita huset! Och med gästhus på gården.""
Tyvärr träffar ju föräldrarna knappt sina barn nuförtiden, känns det som. I alla fall har de i väldigt många fall dålig koll på vad barnen gör. Vad gäller ungdomars droganvändning har det visat sig att det som har absolut bäst effekt för att få dem att inte börja supa i ung ålder är att föräldrarna i klassen/skolan/området har en gemensam hållning gentemot kidsen. Att de är överens om vilka tider som gäller på kvällen, att de alltid ringer och kollar om kidsen säger att de ska till någon kompis och sova över, att de alltid ringer de andra barnens föräldrar om de upptäcker att andra barn dricker och att barnen vet om det etc.
Själv tycker jag att föräldrarna åtminstone borde kunna lära sina barn att inte ha sönder andras ägodelar och att inte kasta skräp i naturen eller på stan. Men inte ens det klarar de.