Metal Guru: Rent juridiskt tror jag inte du har speciellt stora rättigheter. Jag tror till exempel inte att du skulle ha rätt att slå sönder rutan utan polisens eller bilägarens tillåtelse. Fast jag skulle nog också ha svårt att inte göra något.
Sedan håller jag med dig, någon form av licens eller kurs borde krävas för att få ha hund.
Wayne Gresky: På svenska här...
• "Min fästman och jag bokade ett rum med två sängar, men placerades i ett rum med dubbelsäng. Jag håller er nu ansvariga för att jag är gravid, vilket inte skulle ha hänt om vi fått det rum vi bokat"
• "Stranden var för sandig"
• "Jag jämförde vår enrumslägenhet med våra vänners trerumslägenhet och vår var betydligt mindre"
mm
87bth01: Ja, kanske för några hundra år sedan.
scim: Det är mycket möjligt
Wayne Gresky: Jag kan nog hålla med om det. Fast att en beväpnad get skulle sno en Mazda övergår nog mest över mitt förstånd(det behöver iofs inte säga mycket).
Wayne Gresky:Visst kan det vara ett litet fel av trådval och det skulle kanske hellre passat under tråden Roliga länkar.
Men att arrestera en get för väpnat rån och stöld av en Mazda strider mot all logik som finns. Jag personligen tycker att det är en stor gradskillnad gentemot Gud och Allah med flera.
Metal Guru: Säksidan har faktiskt diskuterat detta :-)
Det lär nog aldrig bli sånt liv som när Turkiska utrikesministern var här, då var det livat utanför kåken :-))
Fick iofs "bara" böter och tvingades betala glasförsäkringen på bilen. Som han gladeligen betalade.
Ullared eller Borås-trakten har jag för mig.