Café

Grupper · 49797 inlägg · 1046 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
pratarn: Då vill jag se en bild på basisten Rob Wright.

JD: KLOCKREN BILD!!! Din tur JD !!! Önska. :-)

NR_9: ...Upp i pisten nu och till den riggade hoppbacken...

Nu vill jag se en bild på en freestylehoppare "in air"

pratarn: Rätt, önska på!!

Här kommer en anna tomtebild som jag inte kan undanhålla er:-)

Friman SR: Eftersom att det snart är jul så vill jag ha en bild på tomten med en ren, julklapps säck och en snögubbe!!

Lycka till alla.

NR_9: Den duger ypperligt, Gretzky's 500-målpuck. Jag kan dock ge en med just 1986 stansat på.......

Önska vidare.....

NR_9: Då vill jag se en bild på en ishockeypuck från 1986....

Friman SR: Rätt. Önska på!!

Bafucin: Då vill jag se en bild på Veronica Wagner på bommen.

NR_9: Kör på...önska!

Helg Ernest: Om du istället väljer att kopiera bildlänken och CRTL+V:a in den i adressfältet får du upp följande bild:

NR_9: Detta får man upp på din länk
The Probert Encyclopaedia
Forbidden

Sorry, you are not allowed to access that file.
We have been forced to install anti-hotlinking measures which mean you cannot generally access our images through other web sites.

If you are trying to access an image, please go to the actual page within The Probert Encyclopaedia from which the image is referenced.

Bafucin: Här är hon

pratarn: OK, här kommer en önskan:
Jag vill se en bild på Olga Korbut, "Sparven från Minsk" på bommen.

Bissett19: Äh !!! Var inte blyg nu. Dra igång en pararell bildtråd då så vi får lite tempo i den här lilla tävlingen. :-) ;-)

Bissett19: Vad glad jag blir att jag inte såg fel, var riktigt nervös där att jag hade sett fel. men som sagt alla kan ta fel.

ÖNSKA på Bafucin

NR_9: Nej jag är helt offside (som vanligt),bilden jag la ut är på Julia Louis-Dreyfus,så Bafucins tur............host host host.......:-)

NR_9: Bisset19 har rätt. Jag hittade den bilden oxå när jag sökte efter Rena Sofer så han får önska.

Bafucin: Är det Bissett19 bild du menar, så är jag väldigt osäker på om det är Rena Sofer, men om det är det så är det Bissett19 tur att önska, fast jag tycker i såna fall att hon är ganska olik sig, hon liknar Julia Louis-Dreyfus som spelar Elaine i Seinfeld. men alla kan ju ha och se fel. för har jag sett fel så ska det fixas. man är ju inte mer än människa.

Så bisset om det är REne Sofer du har på bild så är det din tur att önska

Annars är det Bafucin.

Bafucin: Bilden ovanför föreställer oxå henne by the way...

NR_9: Kan det vara Rena Sofer som efterfrågas?

Bissett19: Det där ser ut som hon i Sainfeld, och då är det fel, var snäll och skriv namnet också på den ni har tagit en bild av, ibland kan det vara svårt att avgöra om det är rätt eller fel.

men vad jag kan se av den där bilden så är det fel, fortsätt leta

NR_9: Är jag ute o cyklar??

Eller...........

pratarn: Då vill jag också sen en snygging. Fast från ett program som går i natt på någon av de stora kanalerna. Hon är reporter på en konstig tidning. bilden ska vara halvstor och hon ska le på bilden.

Undrar hur snabbt det här går då? =)

NR_9: ...Ja, att man aldrig lär sig... ...tänkte att... - Haah !!! - Nu har dom att göra ett bra tag så man stänger datorn tänkandes att detta nog tar tid. Bara för att konstatera att "NR 9" "my man" dänger in rätt svar inom så pass kort tid att man tror att han skapade uttrycket,
"Det omöjliga gör jag medans Du väntar. Mirakel tar något längre tid"

Måste få säga att de första bilderna fick mig och undra, - Var det verkligen DEN DÄR bruden som jag ansåg var så "HOT" igår?

Sedan hittade Du bilden som fick mig att pusta ut av lättnad, - Ja, Hon var det. Dock är det som så att hon är väldans mycket läckrare i "livesammanhang" än på fryst bild. En klick smör på den gumman när hon rör sig... ...Ja, ja... ...Din tur NR 9... ...Önska!!!

Här är en mindre bild, men hon ser bättre ut, jag hoppas att det är den här bruden också

87bth01: OK! I går gick en film på TV i en av de stora kanalerna

Denna film innehöll bl.a Dödsdömd fånge, guldtackor, FBI-agent som jobbade undercover, fängelseön Alcatraz, men framför allt en kvinnlig skådespelare som just i denna film tillhörde "the bad guys"

Denna läckra pudding vill jag se ett så stort foto på som möjligt.
...nu har ni och göra ett tag... :-) ;-) :-D

pratarn:

Du var först. Önska.

87bth01: Ronnie Coleman, vinnare av Mr. Olympia för åttonde gången i år.

87bth01: ...Duger denna närbild...

www.nasa.gov/images/content/103727main_bodybuilder.jpg

NR_9:

Jag vill se en bild på en man med riktigt stora muskler.

87bth01: Japp det är en godkänd bild, fast jag hade nog velat haft den här i stället.

Önska på!!

NR_9:

Där har du båda två, väl?

Från någon av kill bill filmerna

Portello: Då vill jag se han som lärde Black Mamba kung fu

NR_9:
Önskningen är din.

Lumber Jack:

Då vill jag se en bild på Turning Torso.

Portello: Jepp, kör på.

Bafucin: Dagen kräver en bild på Svullo iklädd den hatt han kastat in.

Lumber Jack: Ett av de bästa......din tur, önska på.

Bafucin: Lysande band!

pratarn: Då fortsätter vi inom musikens värld. Jag vill se en bild på ett av de bästa metallbanden...Trouble.

« · 633679 · »