NR_9: Detta får man upp på din länk The Probert Encyclopaedia Forbidden
Sorry, you are not allowed to access that file. We have been forced to install anti-hotlinking measures which mean you cannot generally access our images through other web sites.
If you are trying to access an image, please go to the actual page within The Probert Encyclopaedia from which the image is referenced.
Bafucin: Är det Bissett19 bild du menar, så är jag väldigt osäker på om det är Rena Sofer, men om det är det så är det Bissett19 tur att önska, fast jag tycker i såna fall att hon är ganska olik sig, hon liknar Julia Louis-Dreyfus som spelar Elaine i Seinfeld. men alla kan ju ha och se fel. för har jag sett fel så ska det fixas. man är ju inte mer än människa.
Så bisset om det är REne Sofer du har på bild så är det din tur att önska
Bissett19: Det där ser ut som hon i Sainfeld, och då är det fel, var snäll och skriv namnet också på den ni har tagit en bild av, ibland kan det vara svårt att avgöra om det är rätt eller fel.
men vad jag kan se av den där bilden så är det fel, fortsätt leta
pratarn: Då vill jag också sen en snygging. Fast från ett program som går i natt på någon av de stora kanalerna. Hon är reporter på en konstig tidning. bilden ska vara halvstor och hon ska le på bilden.
NR_9: ...Ja, att man aldrig lär sig... ...tänkte att... - Haah !!! - Nu har dom att göra ett bra tag så man stänger datorn tänkandes att detta nog tar tid. Bara för att konstatera att "NR 9" "my man" dänger in rätt svar inom så pass kort tid att man tror att han skapade uttrycket, "Det omöjliga gör jag medans Du väntar. Mirakel tar något längre tid"
Måste få säga att de första bilderna fick mig och undra, - Var det verkligen DEN DÄR bruden som jag ansåg var så "HOT" igår?
Sedan hittade Du bilden som fick mig att pusta ut av lättnad, - Ja, Hon var det. Dock är det som så att hon är väldans mycket läckrare i "livesammanhang" än på fryst bild. En klick smör på den gumman när hon rör sig... ...Ja, ja... ...Din tur NR 9... ...Önska!!!
87bth01: OK! I går gick en film på TV i en av de stora kanalerna
Denna film innehöll bl.a Dödsdömd fånge, guldtackor, FBI-agent som jobbade undercover, fängelseön Alcatraz, men framför allt en kvinnlig skådespelare som just i denna film tillhörde "the bad guys"
Denna läckra pudding vill jag se ett så stort foto på som möjligt. ...nu har ni och göra ett tag... :-) ;-) :-D
Rip Kirby: Har aldrig postat här förut tror jag. Men upptäckte att SVT har lagt ut en serie igen som heter Krigets unga hjärtan. Handlar om 5 ungdomar i Tyskland under kriget. Man får känslor för dom fast det är tyskar..