mok: Jag har mycket goda minnen från de 2 live- (läs:playback)konserter. En på Folkets Park och en på Kornsjö Strand. Dock är det inte det musikaliska minnen som jag i första hand tänker på.
Fast låtar som "Hoodoo Wanna Voodoo","Dont Say Go" och sist men inte minst "You´re Gonna Get It" är lite discoikoner från ens ungdom.
Salle: Håller med dej totalt. Minns oxå en hel del konserter man var på. Och just dom låtarna du nämner är ju dom man kommer ihåg. Men när man var i den åldern var man mest intresserad att spana på tvillingarna :)
Stigsson: Om inte kollektivet här kan hitta en bild så borde den som "frågade" senast, i detta fall Paddan, få nåt slags straff OM han inte kan visa upp en bild själv.
Salle: Helvete, där trodde jag mig ha en slamkrypare. Med lite tur kan den singeln finnas i min skivsamling, skall kolla vid tillfälle eftersom den ligger nerpackad i ett förråd uppe hos morsan.
Per HApps: För en gammal musikhusare och dessutom var min brorsa polare några i bandet.
Har du singeln. Imponerande då den inte sålt i så många exemplar. Vet bara om 2st som har den utanför bandet och produktionsteamsdeltagarfamiljemedlemmar (puuuh).
Salle: Köpte den på Backlunds Radio & TV i Vivsta för många år sedan. Kommer till och med ihåg texten. -Lucia Lucia det brinner i ditt ljusa hår. ..........
Kom ihåg att Google är din vän...
Idén är stulen från MrAce (Moras supporterklubb) på drakarna.net. Givetvis med hans medgivande.