AM: Inte jag heller men jag tycker att det finns stora likheter med mitt förslag. Jag väntar på protester en stund, hör jag ingen så kommer en bildönskan.
Salle: Bortsett från färgen så tycker jag nog att det finns likheter med en Ferrari. Men med tanke på att bilden är tagen på bonnvischan i USA så är det nog mer sannolikt med något Detroittillverkat.
Frisco: Ånäshallen är hemmaarena för Kovlands IF ja. KIF som med Markus Sjöberg och Jörgen Eriksson i truppen på fullt allvar slåss om seriesegern i division 1 Norra A med Jämtland och Kiruna. Slogs, kanske jag ska säga, nio sjuka spelare idag när de förlorade mot seriejumbon Härnösand. Bittert.
Frisco: Absolut. Fotbollsplanen med friidrottsbanor till höger, Vallens låg- och mellanstadieskola i nederkant i bild. Man ser även den gamla skolbyggnaden invigd 1880 som jag gick i.
Salle: Jag undrar om Paddan fixar att leverera en ensam Bengt själv. Jag hittar honom inte. Staffan är det inflation i. Om han inte klarar det får han göra femtio armhävningar som straff för en för svårt hittning!