Dragan 2k: Hys ingen oro, du är icke alena i den tidsåldern.
Runescape lär vara ett spel där man knallar omkring i nån sorts mystisk tidsrymd, samlar runor och annat skräp, slår ihjäl folk och fä samt chattar med andra (nördar) i realtid. Det är ett online-spel där man betalar per månad, kvartal, halv- eller helår. OCH i detta fallet är det JAG som betalar, av någon outgrundlig anledning.
Helg Ernest: Jag ogillar henne inte, bara hennes snäva syn på rättigheter och skyldigheter. Du vet principen; -Jag ska ha och jag måste få!!!
Gudarna ska vet att hon är en tonåring i sina bästa år.
Jag ska defintivt prova en dubbel Frasse vid tillfälle, låter smaskens.
NuMo:
Du får hoppas att någon hittar en sådan bild, då. Själv ska jag sova så jag orkar med kidsen imorgon. Znark.
Nalle Sjuh:
Vad skall man önska? Beslut, beslut, beslut...
Okej, en ganska enkel. Jag vill se en bild på en dator där det finns minst 15 hårddiskar. Diskarna skall vara synliga och möjliga att räkna.
Har inget som helst med "Hitta bilden!"-tråden men det är en så cool bild att jag inte kunde låta bli. Tyvärr är den lite för bred för att lägga in så jag måste länka den. ;-)
[url=antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/image/0207/everest_mackenzie.jpg]För er som glömde kameran hemma när ni besteg Mt Everest[/url]
Poffa: Hoppas en ftp-länkning funkar på samma sätt som en http-länkning annars får jag göra på annat sätt.
[url=ftp://217.215.223.40/Pics/Datorer/disksvin.jpg]Jag räknar till 22 st HDD. Nöjd?[/url]