Café

49351 inlägg · 1044 ämnen

Storspelarnas ego-tråd :)

« · 1444329 · » Till forumet

Sv: Storspelarnas ego-tråd :)
mattias - 74: ah gillade dock mitt synska tänk igår

"Bofors
Rögle
Örebro

insatns 100kr, odds 3,87 ev vinst 387kr.
Osäkraste här anser jag vara Örebro-Västerås, där kan det skrällas"

men livebettade på Västerås när det var ca 10min kvar då stod dom i 4,5 och satt en 100. Så fick mer pengar där än om jag ahde satt en trippel, ganska ironiskt.

Ikv blir det en enkel på Timrå sedan någon sort dubbel/trippel.
Kommentera

mattias - 74: Fast LHC är ju riktigt jävla i botten, dom har en stor svacka just nu, inte bra alls.
Kommentera

Blizzard: Blir Frölunda till 2.55 på svs..
Kommentera

Blizzard:

Idag spelar jag MoDo igen , lägger till Frölunda och Timrå på en trippel. Brynäs måste förlora snart ;)

insats 20 :- :)

Redigerad kommentar

Kommentera

mattias - 74: Hatar nya HS.

Girigbuken NuMo trodde han fått ett saftig bett på gaffeln. 

Blev tvungen att uppdatera svenska spels sida, jag befann mig på livebetting - Modo. FBK.

Plötsligt ser jag 33 gånger pengarna om Modo vinner. - Fan, ett felodds! Det måste jag utnyttja. Snabbt in med en hundring på Modovinst.

Efter färdig insats ser jag att det gäller matchen Sporting Gijon - Real Madrid matchen står 0-1.

Går bettet in så har jag tjänat en hacka. :o(

Kommentera

NuMo:

Frölunda gjorde ju sitt jobb. Eller inte.. jävla piss.

Kommentera

NuMo: gjort exakt samma misstag, på en ES match där det skillade 1mål och var 17min kvar eller något, visar sig att jag betta på nå skitfotboll som stod typ 2-0 och 10min kvar.
Kommentera

mattias - 74: bara Timrå som gjorde jobbet.

Värre men min skit trippel 27ggr pengen på Växjö, HV och DIF. Luleå kvitterar mot DIF med 2min kvar -.- suck.

Kommentera

Blizzard: Själv gjorde jag ett singelspel på Canadiens nu mot Kings. Det blev något fel på själva sidan men det gick att kryssa i en 2:a, det stod bara inte Montreals namna i själva columnen. Pengarna drogs och jag fokuserade på annat. Kikade in igen nu när Canadiens hade 2-0 och då finns inte spelet registrerat...pengarna drogs dock. Man måste älska sånt.
Kommentera

Blizzard: Ja och där gick slutsignalen med Montreal som vinnare med uddamålet efter en förvånandsvärt öppen match mellan två skitlag. Kul :)
Kommentera

Vet inte om det här räknas till sport men jag tar det ändå. Vid midnatt ringde en kompis och frågade om jag var sugen att spela en S & G på en pokersida. Insatsen var 4,50 $. Antalet deltagare var 180 st. Det hela slutade med att jag gick och vann skiten. 221,47$ in på kontot. Kändes bra!
Kommentera

Portello: Haha... vad roligt. Grattis!
Kommentera

Portello: haha det är sånt där man vill höra, grattis som fan =)
Kommentera

Olle:

Trippel idag.

Liverpool

Bari

Sevilla

Odds runt 6 gånger. Insats 50 :-

Denna borde sitta ;)

Kommentera

mattias - 74: Cluben, Malmö å SSK. 20ggr fläsket
Kommentera

renen:

Jag spelar inget idag. Lilla julafton i helgen med massvis med hockey och fotboll.

Kommentera

renen:

MoDo känns som ett bra spel idag. Ni är i bra form.

Kommentera

mattias - 74: Äh, släng in hela decemberlönen på Växjö, MoDo kommer aldrig att vinna ikväll.
Kommentera

Paddan:

Måste handla julklappar också ;)

Spikat er på Powerplay. lämnat in för 32 kronor Spikade även Frölunda då Brynäs är i en liten dipp samt Malmö som sparkade Stömberg och lär få en nytändning ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

mattias - 74: Garderade Malmömatchen 12, då ju "pappkartongen" verkar vara i form i Tingsrydsmålet. och spelade mot dig på de båda andra matcherna också. Sedan satte jag Linköping som spik i dagens Battle of the Snorkel och ett lurigt singelkryss på VIK-LIF
Kommentera

Paddan:

Leksand lär inte vinna om man uppträder som man gjorde mot Borås. Chansade med x2 på SAIK - DIF. Elitserien är skitjämna och alla slår alla , blir såvrt men kul med späningen ;)

Kommentera

mattias - 74: har lite att spela för idag då jag satt 100kr på TIK till 3,85 emot SAIK.

Ska lägga en dubbel eller trippel.
Kommentera

Blizzard:

Härlig vinst ;)

10.12.2011 22:00 Real Madrid - Barcelona (Xavi - Barcelona) Will score Will score 7.50 Vinst

Spel
SystemspelTotalt oddsAntal spel SEK
Din insats
 SEK
Total insats
SEK
Total vinst
Singel 7.50 1 x 30.0 = 30,00 225,00

Totalt 1 30,00225,00
Kommentera

mattias - 74: nice! grattis =) de skålar vi på! Hoppas du har de roligt med polaren din :)

Kommentera

Blizzard:

1.90 på Napoli ikväll är taget.

Kommentera

mattias - 74: spelade X/2 på den matchen, fick ju in första men 2:an gick sådär. valde mellan x/2 och x/x, denna gång blev det fel :/
Kommentera

Blizzard:

Bra odds på Chelsea idag.

Redigerad kommentar

Kommentera

mattias - 74: ännu bättre odds nu ;)
Kommentera

Spelade just en 45 manna S&G och lyckades vinna den. Inga miljoner in, men ett fint tillskott till min bankrulle.
Kommentera

Portello: en vinst är alltid en vinst:) grattis

Kommentera

willysson:Tack. Visst är det så. Många bäckar små som man säger.
Kommentera

Hihi!  Råkade få in en tia på.

K Klubertanz 25.00

Flipperspel är roligt.

Kommentera

Portello: i 11 år var det mitt "yrke" och jag saknar det gravt.

Känner mig som mest levande när jag sitter med marker framför mig och en kortlek i handen:)

"Life is lived out on the line. The rest is just waiting."

Kenny Rogers – The Gambler

Kommentera

willysson:

Bommade Detroit i natt men sånt är livet. bara en selma åt helvete. Nu sparar vi oss till Annandagen då det är massvis med matcher i flera olika sporter. B.la den klassiska annandagsbandyn och nästan full omgång i PL samt ES hockey...

Kommentera

....

Redigerad kommentar

Kommentera

Nashville Calgary
spelat 2-2, 3-1 och 1-3.
Kommentera

Blizzard:

Själv väntar jag tills imorgon då jag tänker spela QPR samt Flyers i Winter classic mötet. Känns som 2 bra spel... Avvaktar såklart skador och startelvor men det lutar på en dubbel med Flyers och QPR med medelinsats.

Kommentera

mattias - 74: chansar på Slovakien ikväll mot Finland till 9,25ggr pengen, i JVM kan allt hända speciellt om Slovakie får nått billigt mål och finnarna börjar darra.
Kommentera

Brayden Schenn - 33'
(Matt Carle)

Claude Giroux - 35'
(Maxime Talbot, Scott Hartnell)

2min ifrån 1200, surt..varför gjorde han inte bara första målet :/
Kommentera

Sund att man förlorade pengar på tjeckien nu när dom var så jävla nära, fick avsluta med PP också, trodde inte tjeckien skulle spela såhär bra så liret på tjeckien var en chansning, så känns riktigt surt nu.

Skönt att Ryssnarna vann i OT iaf, annars hade det kännt ännu närmre.
Kommentera

Har typ NOLL kolla på NHL iår, men ska fan lyckas vinna lite på skiten någongång iår. Så vilka tror ni vinner (helst folk som har lite koll på NHL)

Los Angeles Kings vs. Washington Capitals
Florida Panthers vs. Vancouver Canucks

Kommentera

Blizzard: Första matchen står ju mellan två lag helt under isen. Båda lagen kommer från förluster, men tog poäng i sina respektive matcher innan. Kings saknar Penner och Gagne, Caps saknar Bäckström, Semin och Green. Känns svårtippad nånting.

Den andra är mellan två hetare lag. Nucks har vunnit sina två senaste, Panthers förlorade senast. Också svårtippad, men fördel Canucks.

Personligen skulle jag inte spela på någon av matcherna.

Kommentera

Poffa: Aah tack för ett bra detaljerat svar :) Hm, får se hur jag gör då :)
Kommentera

Blizzard: NHL. Min erfarenhet från i år är att det är lika bra att tippa tvärtom mot det lag du tror på, för så blir det i nästan 100% av fallen. Tyvärr visar det sig att det inte fungerar heller, för det blir oavgjort.
Kommentera

NuMo: Att avstå från att spela är alltid ett gångbart tips när det gäller NHL.
Kommentera

Florida vann med 2-1. och i den andra matchen står det just nu 1-1. Tur man inte spela, bra att lyssna på er modoiter ibland =)
Kommentera

Blizzard: Själv valde jag att spela när jag hörde att Bäckström var borta. Spelade 1:a på Florida-Vancouver och 1:a på LA-WC.

Tyvärr kunde jag inte låta bli att höja oddset så det blir inga vinster om inte jag får in ES-matcherna ikväll. :(

Hoppas på X AIK-Link, 1 på Brynäs-DIF, 1 på HV71-TIK till dryga 40 gånger.

Redigerad kommentar

Kommentera

dagens självklara spel pojkar är att Max Friberg gör mål någongång i matchen han står i de sjukt bra oddset 9,75, då ska man komma ihåg att han kommer med sjukt bra självförtronde, har en tränare som satt han i första kedjan och han kommer att få flera pass utav Bremberg. han sätter minst en balja idag, det DÄR ska ni spela på ikv!

Kommentera

Blizzard:

Brukar ni aldrig spela Powerplay?

Brukar köpa in mig på andelar i butiken nere vid butiken där jag bor och det har gått riktigt bra på slutet. Förra månaden vart det vinst i nästan alla spel dom gjorde så det blev runt mellan 200 - 800 kronor per andel beroende på vad oddset var.

Idag är det 12 andelar a 20 kronor på denna rad. 

AIK - Linköping 1

R Gynge - C Söderberg 1x2

Brynäs - DIF 1

HV - Timrå 1

J Krog - m Murley 1x2

Mora - Örebro 1x2

Tingsryd - Rögle 1xw

Västerås - Sundsvall 1x2

Riktigt roligt spel det här. Håll utkik ;)

243 rader a 12 andelar.

Kommentera

Ibland kan man vinna på NHL också om man läser på och väljer rätt matcher, själv gick jag just 21,000+ på ett NHL-lir :-)
Kommentera

« · 1444329 · »