Café

49534 inlägg · 1044 ämnen

Zon för politiska diskussioner

« · 2805859 Till forumet

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett: Oavsett politisk hemvist(vi har ju en Trump emellan oss), men är det någon som minns när politiker/statsmän fortfarande var riktiga människor? Allt var inte bättre förr, men återinför gärna lite folklighet när ni ändå fortfarande uppger er representera oss.
Kommentera

Costanza: ”Märkligt att jag alltid får rätt. Geopolitik, korrupta vaccin och allt det andra. Kan det bero på att jag läser och tittar på annat än vad fåren gör? Lite orättvist, men när vi har 40-50-åringar som fortfarande sitter framför CNN så kan jag inte hålla käften.”

Exakt, Alex Jones och grabbarna har ju alltid rätt. Helt meningslöst att lyssna på vetenskapsmän när man kan följa amerikanska foliehattar på YouTube.
Kommentera

Peja: Tog ingen dödsspruta. Jag lever. Kolla på hur byggnad 1, 2 och 7 blev pulver under 11 sept 01. Du har inte vaknat än lille vän! Kanske är du bara dum eller blind.
Kommentera

Costanza: håll dig till hockey George! Hockey kan du! 😉😄
Kommentera

Foliehatt betyder alltså nu realist, intellektuell och vaken påläst person. Fåren får fortsätta spruta in skumma grejer i armen och kika vidare på CNN.
Kommentera

Tom Topp: Jag gillar dig!
Kommentera

Costanza: Lever du i en föreställning där majoriteten av alla svenskar kollar på CNN och att någon försökte inbilla dig om att du skulle dö inom 1 år om du inte tog covidvaccin?

Jag antar att det är en komplimang att bli kallad dum eller blind av någon som har de ”insynerna”.
Kommentera

Vill inte bli inblandad i nån vendetta, men foliehattar misstror allt, ändå har dom exakt samma argumentation. Nån sorts bibel måste dom ändå följa? Varför misstror dom inte den?
Kommentera

puffe: Foliehattarna förstår lite mer än oss andra om allting. I motsats till vetenskapsmän är de experter inom precis varenda ämne. Fördjupningen sker främst via ”självlärda” personer på sociala medier. Det finns definitivt religiösa inslag, likt profeter förstår de helt enkelt världen bättre än oss andra.
Kommentera

Peja: Misstro, liksom tro, är ett opium för folket
Kommentera

Peja: Plocka ner dina tavlor ovanför sängen av Kamala Harris och Carl Bildt nu. Det är 2025. Folk har vaknat. De läser inte skit längre. Finns en sanning därute. Grönland var grönt innan det blev is. Bromma flygplats har ingen skuld i detta. Jag kan Agenda-Setting. Är Fil.Kand. i ämnet.
Kommentera

« · 2805859