1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

19017 inlägg · 1109 ämnen

Final 2

« · 257636 Till forumet

Sv: Final 2
Micke80: ja och det vill jag inte eftersom jag ska dit på måndag...
Kommentera

Micke80: nej men att säga att Uffe är målkung är väl fel?
Kommentera

Micke80:
4-0 i matcher? jo, de blir de säkert! :)
Kommentera

Skidrow: jag ska oxå dit på måndag , nä Uffe har aldrig varit målkung
Kommentera

iwm: jag tror och hoppas inte det blir 4-0 men som FBK spelat nu i 2 matcher så ser det faan inte bättre ut
Kommentera

Micke80:
:)
Kommentera

Micke80: Visst kan Jönsson bättre poängmässigt men säger du att han inte e bra utan puck ens en gång så har du fel, väldigt fel. För 2:a mathen i rad var han en av kandidaterna i TV 4:a omröstning (säger inte så mkt, jag vet), dessutom har han fått beröm i mängder av tränarna för dessa 2 finalmatcherna...
Kommentera

Sebbe: vad tv4 tar ut för kanoner är bara skit (ungefär som 5:an igår , deras 3:e kanon var när Kim Källström blev inbytt) wow , ett jävla fjanteri för att tjäna pengar är det. Visst han är jävligt duktig i nummerärt underläge i övrigt skulle dom kunna bänka honom
Kommentera

Den här gästboken verkar ha fått fnatt. Sådan febril aktivitet har jag nog aldrig bevittnat här:-)
Kommentera

Dragan 2k: Allt detta för några utvisningar och en mållös Jönsson
Kommentera

Micke80: Jönsson e utan tvekan en av FBK:s främsta spelare. Man kan inte bara bedömma antal poäng när man ser på en spelares skicklighet...Och om du skulle göra det kan jag ju tillägga att Jönsson stod för en tredjedel av vår totala poängskörd för aftonen ;)
Kommentera

Dragan 2k:
Och allt beror på vårt kära VF, är det inte underbart?;)

Fortsätt gnäll på grabbar, vi njuter desto mer då..
Kommentera

Sebbe: han gör inte tillräckligt mycket så enkelt är det , ska FBK ha en chans måste Jönsson vara på topp det är han inte , därför kommer Frölunda tyvärr vinna SM-Guld , hoppas jag har fel, men troligtvis inte
Kommentera

« · 257636