1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

18609 inlägg · 1109 ämnen

Nyförvärv?

« · 391524 Till forumet


Nyförvärv?
Någon som kan dra vilka som är klara för FBK och vilka som förlängt kontrakten?
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
TBSE: Kolla länken jag ger där kan du kolla upp nyförvärv + rykten och förluster..
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
Kåberg låter spännande de jublar säkert i Mora :-)
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
Svanru:
Mora skiter väl i Mora. Det gör alla ...
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
Joinzzon: Jag skiter inte i Mora :)
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
MoK:
Sorry i Kåberg menade jag ju ;-)
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
Joinzzon: HEhe viss skillnad kan man säga. Skall bli intressant att dra till Mora och kolla hockey och se hur det går för dom. Vi har en lördags match där så det blir en hel helg i Mora för oss Frölundiater :)
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
MoK:
Oj då .... Rögle fansen var upp där för några år sedan o bodde i stugor. Nära centrum !?! o isladan.
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
Joinzzon: Jepps blir säkerligen något sådant även för oss fast i en något modernare islada :) Enligt MIF supportrarna som var där i kavlserien var det bland det sunkigaste dom sett :)
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
MoK: Hellre ett bra lag i en risig hall än ett risigt lag i ett skrytbygge!
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
Stigsson: Håller med dej fullständigt, sällan man är i en ishall för att beundra bygget :)
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
MoK:
Har man gått dit för att ttita på byggnaden då är man antingen helt fel ute eller också har man lustiga intressen ;)
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
Frasse: Helt klart e det så :) Spanar hellre på annat :)
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
MoK: Kan fårstå det när man kommer till scandinavium inte möe att titta på däremot LLA är en juvel bland alla byggnader i landet.
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
Svanru: Jo LLAs Arena fyrkantig som en låda är en fröjd för ögat :)
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
Magnus Arvedsson är klar för två år framåt...har vi sveriges två bästa boxplay uppställningar nu då? Låter onekligen så...
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
Guinness:

Ja det kan man lugnt säga. Nordström, Jönsson och Arvedsson är alla i den absoluta världstoppen när det gäller att döda utvisningar. Men "Arved" har ju en del färdigheter till om man säger så. Hoppas bara han klarar sig från ytterligare skador...
Kommentera

« · 391524