Bissett19: Nej, den skulle aldrig ha spelats och skulle definitivt inte ha vunnits av Juve. Polacken Boniek ordnade en felaktig straff och ingen jävel brydde sig.
mattias-74: Tippar härmed lagen spm går vidare: Chelsea, Villareal, Bayern München, Atletico, BARCA (of course), Liverpool, Arsenal o så tippar jag Inter o då hoppas jag på det, bara för Zlatans skull.
Chelsea-Juventus där avskyr jag bägge lagen så det kvittar för mig. Real Madrid vill jag aldrig mer se vinna nånting, då kräks jag. :) Så nu vet ni det.
Chelsea-Juventus Villareal-Phanatiakos Sporting-Lissabon-Bayern München Atletico Madrid-FC Porto Lyon-Barcelona Real Madrid-Liverpool FC Arsenal-Roma Inter-Man Utd
mattias - 74: Jo Ronaldo fick den i år ja, men jag vet för 1 eller om det var 2 år sen.. då utsågs Totti till Världens bästa spelare !
Många tycker Totti är en jävla diva, men sedan han har kommigt tillbaks efter sin skada så har Roma inte losat en ändaste gång "8 raka o mamnn räknar in CL " .
TOM jag som ha varit lite av en anti Zlatan kille tycker han har blivt ruskigt bra fotbollsspelare nu. Dock är han fortfarande egotrippad i vissa sammanhang med media men det är en helt annan sak, det är ju det på planen som räknas men jag hävdar fortfarande att han inte skulle kunna klara av Premier Legue, det är en alldeles för tuff liga för honom.
sylf: Håller med dig där ! tittar man som ett exempel det 2 senast matcherna Zlatan har spelat
Inter-Juventus, där han sköt 2avslut. 1 ett träffade målisen.
matchen mot Grekerna i CL hade han 4 avslut och inget på mål.. när ska folk fatta att han lyckas aldrig i stora matcher, är inte så svårt att smälla in ett par bollar mot Reggina Siena mm..
Projta: Inter är alltid så där dåliga, bara det att i ligan har dom domaren med sig, som dömer ett par straffar,frisparkar,visar ut motspelare etc. Sen står Slattan på galor och tycker det är stort att ha nåra scudetto hemma....HA!! Mitt simborgarmärke från 70 talet är värt mer:-)
mattias - 74: Solklart rött. Sulan före och i knähöjd, att det sen inte tar så farligt som det skulle kunna gjort är förmildrande omständigheter. Men inte tillräckligt för att byta färg på kortet.
Ronaldo hade ju märken efter dobbarna när han väl tagit sig opp och dessutom var ju Rosetti bergsäker. Dock är tacklingen inte så vårdslös anser jag så att det skall vara rött men Gult absolut.
United är lite favoriter. 65 / 35 typ :-)