mattias - 74: Ingen aning, men jag antar att de står sig rätt bra mot de största europeiska ligorna. Det är just därför så få ryska spelare hittar utanför landets gränser.
Jo man blev förvånad över att alla spelare i det ryska laget spelade i sin hemmaliga. Nu efter em så är det nog som du säger att arashvin och pavlichenko m.fl garanterat får anbud från toppklubbar i Europa.
10 mille på en säsong ? Det är ju ingenting jämfört med va Ronaldo sägs få om han går till Real. 3,6 miljoner / veckan tror jag visst att det var. Ryssarna kanske inte är lika pengakåta ? 10 millar per år är dock offantligt mycket pengar det också.
Spanien har åkt ur stora turneringar tre gånger just den 22:a juni. Alla tre gånger på straffar dessutom, kommer det att ske igen? Historien upprepar sig ju ofta sägs det....
Dream Team: Kan bli livat där jag tror Terim däckar Löw med en uppercut. Själva fotbollen vinner Tyskland med 3-1, nu är nog turen borta för Turkarna som har runt 14 spelare att leka med.
65selander: Själva finalen då..vilket lag vinner den ?
Skulle inte förvåna mig om Turkarna går vidare med den tur som de har haft. Rimligtvis ska Tyskarna ta sig vidare med tanke på Turkarnas problem med avstängningar och skador.
Mitt finaltips blir: Ryssland - Tyskland..med Tyskarna som slutsegrare.
Det ända man kan tippa i denna turnering är att det kommer att bli omöjligt att tippa. Inte många matcher har slutat som jag har trott i alla fall och de flesta experter verkar vara ute och cykla lika mycket som mig.
De som trodde på Ryssland och Turrkiet i semifinal räcker upp en hand, nä jag trodde väl det.
Den överlägset roligaste och bästa fotbollen har Ryssland spelat i alla fall så jag hoppas att de vinner helaskiten.
Spelar Arashvin med det självförtroendet han har nu så kan det gå hur som helst. Dock Är Spanien överlag bättre på alla positioner men det var ju Holland också så :)
Man kan ju undra vilket lag som har 9 spelare borta ? Tyskarna är inte med i matchen alls. De vinner väl som vanligt på ett skitmål eller på rn tveksam straff!
Metal Guru: 1-1 var ett klassmål av svinstigen. Men man kan inte sluta att imponeras av Turkiet. Tänk om vi får se Turkiet-Ryssland i final. Omöjligt är det inte.