gud: Ja det är så hockey skall spelas. det behövs alltid 2 till att dansa tango. men idag så dansade timrå tango medans VF rockade loss utav bara h......
Men som dragan2k påpekade så kommer det att bli ganska fartfyllt även på tisdag. dom år ju trots allt seriens bästa bortlag. men serien och slutsplet är 2 helt skilda företelser. tror att stora trumman sätter högsta fart. dom kör så det ryker.
Peter72: men jag hoppas att du såg att TIMRÅ IK spelar hockey.. och då TIMRÅ IK bjuder upp till dans så bjuder självklart Frölunda också upp till dans...2 spelande lag men tyvärr för mig så var Frölunda det starkare laget i dag..
Peter72: Helt klart blir det en härlig tillställning på tisdag. Det kan inte bli annat när två lag bjuder upp till dans. men ett varningens finger för elitseriens bästa bortalag under grundsäsongen.
Fullsatt, bra stämning, och bra hockeylir. Kan det bli roligare i en semifinal?
danoj: Va gött att vi visade hur riktig hockey skulle spelas. Detta var något helt annat än mot MODO. Timrå till heders, dom gjorde en bra match. men Övermakten segrade.
Nu kan det inte gå fel. Kan det bli i 4 raka? kanske vi får se på torsdag då vi möts i den 2 bortamatchen. vinner vi den så blir det 4 raka, annars blir det 4-1. Givetvis så förlorar inte VF på hemmaplan.
frölundaindian: *asg* ta det lugnt, det är ingen fara, du är säkert en skitsmart kille :)......och du har så rätt det finns de som har noll koll och de som inte är så gamla att de har hel koll på stavningen ......sånt e livet, men ibland kan det kännas lite skrämmande att så många inte kan stava ordentligt.......
mysmi: åååååå nu framstår jag ju som en NOLLA, men jag har sett dom på HS som stavar NOLL-NOL eller GÄRNA-JÄRNA eller VINNA-VINA, och det värsta är ju att detta upprepats MÅNGA gånger och är inga enånsförtelse......
Se kan ju felet ligga i att "persoen" var 12 år...men det är en anna sak :))
frölundaindian: Jag är lite tveksam inför denna semifinalserie. Det känns däremot som om Frölunda kommer att få lite enklare mot Timrå än mot Modo. Jag tror på 4-1 i matcher till Frölundas favör. Vinst borta, vinst hemma, förlust borta, vinst hemma och vinst hemma.
Men samtidigt har ju Timrå en tendens till att åstadkomma tvärt emot alla "experters" tips, så vem vet hur det egentligen slutar.... Eller så är jag helt enkelt ingen "expert" och får hur rätt som helst ;-)
Men som dragan2k påpekade så kommer det att bli ganska fartfyllt även på tisdag. dom år ju trots allt seriens bästa bortlag. men serien och slutsplet är 2 helt skilda företelser. tror att stora trumman sätter högsta fart. dom kör så det ryker.
I den situationen så veknar nog de flesta.