Frölunda HC

60411 inlägg · 3402 ämnen

-HEJA VF-

« · 243055 · » Till forumet

Sv: -HEJA VF-
gud: Ja det är så hockey skall spelas. det behövs alltid 2 till att dansa tango. men idag så dansade timrå tango medans VF rockade loss utav bara h......

Men som dragan2k påpekade så kommer det att bli ganska fartfyllt även på tisdag. dom år ju trots allt seriens bästa bortlag. men serien och slutsplet är 2 helt skilda företelser. tror att stora trumman sätter högsta fart. dom kör så det ryker.

I den situationen så veknar nog de flesta.
Kommentera

Peter72:
men jag hoppas att du såg att TIMRÅ IK spelar hockey..
och då TIMRÅ IK bjuder upp till dans så bjuder självklart
Frölunda också upp till dans...2 spelande lag men tyvärr
för mig så var Frölunda det starkare laget i dag..
Kommentera

Peter72: Helt klart blir det en härlig tillställning på tisdag. Det kan inte bli annat när två lag bjuder upp till dans. men ett varningens finger för elitseriens bästa bortalag under grundsäsongen.

Fullsatt, bra stämning, och bra hockeylir. Kan det bli roligare i en semifinal?

Men man tror på vinst. Det gör man alltid.
Kommentera

danoj: Va gött att vi visade hur riktig hockey skulle spelas. Detta var något helt annat än mot MODO. Timrå till heders, dom gjorde en bra match. men Övermakten segrade.

Nu kan det inte gå fel. Kan det bli i 4 raka? kanske vi får se på torsdag då vi möts i den 2 bortamatchen. vinner vi den så blir det 4 raka, annars blir det 4-1. Givetvis så förlorar inte VF på hemmaplan.
Kommentera

danoj:
jak inte föörstå va...;0)
Kommentera

gud: du vet han som spelade i vit matchtröjja och vit hjälm idag som gjorde 2 mål och 2 assists, han hade även skridskor på fötterna ;)
Kommentera

danoj:
vem???...;0)
Kommentera

Dragan 2k:
man ser hur bra Frölunda är när dom slipper lag som Modo o liknande...
Kommentera

gud: Du ser honom igen på tisdag ;)
Kommentera

Dragan 2k: Japp, dom visade han idag, det andra målet var matchens överlägset snyggaste.
Kommentera

danoj: Skönt att man såg JJ:s offensiva kvalitér igen... Märks att han inte trivde mot Modo.
Kommentera

danoj:
vem???..;0)
Kommentera

lalala *kallio* lalalala *kallio* :))))))))))))))))
Kommentera

mysmi:
det vet du...;0)
Kommentera

gud: ja, de får la räknas in där ;)
Kommentera

mysmi:
är det VÄSTRA Frölunda du menar...;0)
Kommentera

gud: det är ju så, väst e bäst i test ;)
Kommentera

mysmi:
vi gör det va...så slipper vi pinas..ni är bäst...
Kommentera

Dragan 2k:
det var ett taaaaamt försök...;0)
Kommentera

gud: hehe ja det finns det säkert....;)
Kommentera

ribba9:
jag hade trasiga leksaker när jag var liten..
betong i sandlådan..gula brandbilar..Hmmm..finns säkert något mer att skylla på..:0)
Kommentera

gud: Hehe. Ja ni är ju inte seriens bästa bortalag för inte. Det där var mitt snygga försök att lägga över favoritskapet på er inför nästa match.
Kommentera

gud: japp, nu e det klappat och klart, vi kan avsluta slutspelet här och nu :)
Kommentera

gud: hur går det uhop...du sa ju innan matchen att tik skulle losa i fyra raka...? ;)
Kommentera

Dragan 2k:
Sm - Guld SM - Guld...nu är det klart..GRATTIS

klart rättvist resultat..men vi tar er i Scandinavium...
Kommentera

Chief: Man får tacka. Vilken underbar match. Massvis med målchanser, bra spel och riktigt kul hockey.
Kommentera

Sebbe: Ja vilken rysare det va, trots resultat som talar mot det.
Kommentera

Det är väl bara att gratulera det bättre laget för kvällen! Inte mycket att orda om, det var välförtjänt. Grattis!

Vi tar nya tag på tisdag...;-)
Kommentera

frölundaindian: Gratulerar!!!

Känns onekligen som det e vi som möts i finalen efter denna psykologiskt viktiga första matchen.
Kommentera

frölundaindian: ja då kanske HENKEBUS tips går in 14-2 :)
Kommentera

frölunda är dom bästa heja heja heja heja VF!!

Nu tar vi dom i scandinavium....med råge ....:)
Kommentera

frölundaindian: *asg* ta det lugnt, det är ingen fara, du är säkert en skitsmart kille :)......och du har så rätt det finns de som har noll koll och de som inte är så gamla att de har hel koll på stavningen ......sånt e livet, men ibland kan det kännas lite skrämmande att så många inte kan stava ordentligt.......
Kommentera

mysmi: åååååå nu framstår jag ju som en NOLLA, men jag har sett dom på HS som stavar NOLL-NOL eller GÄRNA-JÄRNA eller VINNA-VINA, och det värsta är ju att detta upprepats MÅNGA gånger och är inga enånsförtelse......

Se kan ju felet ligga i att "persoen" var 12 år...men det är en anna sak :))
Kommentera

frölundaindian: japp, så passa dig :) *skrattar*
Kommentera

mysmi: hehe värre för dom som stavra jämnt med "G" :)
Kommentera

Klinth: jag är görtrött på alla som inte kan stava, men som sagt, några stavfel här och där och missade bokstäver när man skriver fort är väl helt ok
Kommentera

Klinth: Ja just det där är det väl såna där Z.an i varje jäv** ORD. jaja men Jämnt kan stavas med G i himmlen.. aaaaaaa
Kommentera

äääääääää....dålig ursäkt av mig .((
Kommentera

frölundaindian: Som på lunarstormfikonspråket då eller? Nej tack! Men ett och annat stavfel får man bjuda på ;-)
Kommentera

Klinth: haha.. jag var inte inne på ordet jämt i engelskan utan på "gearbox" och "generally".

Men jag blir så trött på alla dessa ord, jag tycker man ska ha fri stavning :))
Kommentera

frölundaindian: oki hörru :-) ska låta det passera för denna gången ;)
Kommentera

frölundaindian: Blir det inte "always" då eller?

Fast det är ju visserligen ett resebolag med bindor förståss....

Språket kan vara förvirrande ibland ;-)
Kommentera

mysmi: hehe såg det, jag håller på att skriva en ängelsk text oxh så hamnade jah på G.g.g....gg...gämt :))
Kommentera

frölundaindian: och hur fa*n stavar jag: GÄMT...öööööö.. JÄMT ska det naturligvis stå..........
Kommentera

frölundaindian: JÄMNT stavas det, eller vad menar du???

*språkpolis*
Kommentera

jag tippar 4-2 i matcher och på söndag blir det GÄMT.....hmmm..-1-3 kanske......:)
Kommentera

Klinth: och sen så tror jag att det bara är dom experterna i MEDIA som räknas. :)
Kommentera

Klinth: Hehe.....det är ju fan ingen expert som vågar tippa TIK längre..! men om jag vore än så skulle jag säga 4-0 till TIK....:))
Kommentera

frölundaindian: Jag är lite tveksam inför denna semifinalserie. Det känns däremot som om Frölunda kommer att få lite enklare mot Timrå än mot Modo. Jag tror på 4-1 i matcher till Frölundas favör. Vinst borta, vinst hemma, förlust borta, vinst hemma och vinst hemma.

Men samtidigt har ju Timrå en tendens till att åstadkomma tvärt emot alla "experters" tips, så vem vet hur det egentligen slutar.... Eller så är jag helt enkelt ingen "expert" och får hur rätt som helst ;-)
Kommentera

JA.....vad ska man tippa dessa möten då..? förra gången tippade jag 4-2 i matcher och det gick ju vägen :)

men en eloge till Klinth som tippade matchen (kv6)4-1 till vf och att kalio blir målskytt....och va blev det 5-1 och kallio målskytt...BRA tips!.

Jag kan nog gissa att det blir en 4-2 igen...(!??)
Kommentera

« · 243055 · »