Frölunda HC

60388 inlägg · 3399 ämnen

Expertpanelen om Brynäs - Frölunda

« · 341385 Till forumet


Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Huge:

Huge:

Det jag drog upp kallas för fakta, man det är betydligt enklare att bestiga mount everest än att få dig att se saker och ting med öppna ögon, det vet nog varenda brynäsare på SPS.
Nej Huge, varken jag eller någon annan fattar vad du menar, så håll dig du till dina likasinnade, vilka nu det skulle vara..
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
danoj: "håll dig du till dina likasinnade, vilka nu det skulle vara.."

Ja, förmodligen är det väl dom som kan lite hockey. I denna GB verkar dom iaf vara lätträknade...
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Huge: "Ja, förmodligen är det väl dom som kan lite hockey. I denna GB verkar dom iaf vara lätträknade..."

Börjar du inte sjunka lite väl lågt nu?
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Huge:

Och du brukar få medhåll av övriga Brynäsre i det du skriver, det där var väll ändå årets understatement.
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
danoj: En del håller med, andra håller inte med.
Svårare är det inte....

Jag, liksom du, tycker säkert att de som delar våra åsikter är seriösa.
Inget konstigt med det heller....

Det konstiga är väl hur denna debatt hamnat i detta läge?
Jag har tyckt att ni hade flyt som gjorde mål i slutminuten.
Det tyckte inte du.
Uppbackade av diverse "neutrala" källor har vi kommit till olika slutsatser, som dock är åsikter märk väl, och inte fakta.
Kommer vi så mycket längre?
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Huge:

Nej det gör vi nog inte, speciellt med tanke på att dom flesta här inne "inte kan hockey" enligt en viss persons utsago, så jag lägger ner detta.
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
danoj: Blev ju själv beskylld mellan raderna för att inte "kunna hockey".
Tyckte ínte det skulle få stå oemotsagt bara. Var väl egentligen inte seriöst menat, men kom dock från en "seriös" skribent.... ;-)

Gonatt och grattis till 3 poäng.
(det sista kanske inte riktigt seriöst menat, men dock...) :-)
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Lyssnade på hockeylive. De kommentatorerna där tyckte Frölunda vann välförtjänt,....och de är Brynäsare.....nu lämnar jag detta....




MoK: Ni har förmånen att lämna de första och bästa tipsen....då måste det väl finnas någon gräns så vi utmanare har tid på oss vi med ;)
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
slashpuppie: Kanske det så att ni skakl ha mer tid på er. Bara att det e svårt ibland att hinna lämna tipsen 24 timmar innan men regler e regler men borde gälla alla :)
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
MoK: Hehe. Själva grejen är att de inte får lämna sina tips innan vi har avgett våra. Därav 24-timmars regeln. För övrigt håller jag på att författa ett regelverk på 9062 punkter gällande Expertpanelen kontra utmanarnas åtaganden vid matchtippningen.
Kommentera

« · 341385