Det är Klinths fel att Frölunda förlorade, han tillbringade för lite tid i bastun och han drack på tok för lite öl. Jäkla karl... :)
Nu känns guldet väldigt långt bort för grabbarna, för visar dom inte bättre vilja och engagemang så kommer Färjestad att sopa till Frölunda rätt så rejält i Kaffeladan på tisdag.
FreddanVF: Det känns som om Lillis har en övertro på firma Kallio-J.J-Andersson,tycker att dragkedjan var mycket hetare idag,o kanske skulle han matcha den formationen i det sista 6 mot 4........
Men jag tror nog att Frölunda vänder runt det här på tisdag o tvingar fram en sjunde avgörande,det är alltid svårt att spela hem guldet när guldhjälmarna ligger i båset o champisen ligger på kylning.Dessutom när dem vet att man har två chanser,så mitt tips blir att allt avgörs i Göteborg på Torsdag,Scandinavium då eller???
FreddanVF: Det känns som om Lillis har en övertro på firma Kallio-J.J-Andersson,tycker att dragkedjan var mycket hetare idag,o kanske skulle han matcha den formationen i det sista 6 mot 4........
Men jag tror nog att Frölunda vänder runt det här på tisdag o tvingar fram en sjunde avgörande,det är alltid svårt att spela hem guldet när guldhjälmarna ligger i båset o champisen ligger på kylning.Dessutom när dem vet att man har två chanser,så mitt tips blir att allt avgörs i Göteborg på Torsdag,Scandinavium då eller???
osså har Lahti som vanligt sluta döma när det börjar vankas slutminuter...
Va fan gjorde Sundin... han måste ju plocka bort ledin framför Salo i det läget ju. Klent!
Bissett19: Och Wallin anklagar nästan funktionärerna för partiskhet.
Stort! Not!!!
Portello: Ledin skrek till videogranskarna:"Din tjocka jävla tattare"
Nya rubriker månne.......