Fysisk hockey: Finns inget att vara nervös för däremot den 7:e matchen blir en riktig nagelbitare. När FBK tar ledningen med 1-0 tror jag att Linnea hoppar in och drämmer ett rosa paraply i huvudet på JJ varpå hela laget lämnar isen i protest och VF tilldöms segern. Om jag minns rätt är 5-0 WO resultatet vilket är det jag tippar.
lu93rowa: Nej jag blir bara förbannad att ni tilldöms en seger ni inte skall ha. Dessutom är era jävla funktionärer som gör ett grovt tjänstefel och låter matchuret gå.
Uno Gordon: Skaffa dig ett liv, du är bara patetisk. Kan hålla med om att det är dåligt att tekniken inte funkar i Borgen. Men tyvärr får vi spela där pga konståkningen.
Boråsindian: supportrar skämtar du som förstör match efter match med att skicka in skit på banan och funktionärer som inte klarar av att motståndarna är bättre. I alla sporter förum heliga VF skulle omedelbart stängas av och skickats ner till lägre division. Jag skiter hur dettta går men ryktet om bra publik i GBG är för all evighet den största floskel som någonsin sagts. Skitpublik och skitfunktionärer
Boråsindian: Ni hade tur med domslutet i Sydkraft Arena för nåt år sedan också i en av SM-semifinalerna då Micke Lind dundrade in 2-2 helt regelrätt men Lärking dömde bort. Ni skall inte ha en sådan här jävla tur i avgörande lägen. Jag vill spy på sådan skit. Rena felaktigheter skall inte få avgöra. Då kan man lika gärna dra lott om vilket lag som skall vinna matcherna.
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?
Det bör ju räcka att tippa en gång för varje match?
Tur du tog samma resultat båda gångerna i alla fall ;-)
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Klinth:
Och jag tippar det motsatta: 2 - 4.
Fysisk hockey Igår kl. 09:04