Frölunda HC

60411 inlägg · 3402 ämnen

Frölunda - Timrå

« · 436034 · » Till forumet

Sv: Frölunda - Timrå
El Aka Ali: Haha, låter bra. Men att sätta på mig slips till vardagen känns aningen överarbetat :)

Det där med nån modo-historia låter bra, det måste jag testa ^^
Kommentera

gud: haha, spriten du dricker kan inte vara bra.... Det blir 4-1 till tik...
Så är det bara, annars får jag börja sjunga upp.
Kommentera

Nu när danne tog det resultat jag hade spetsat in mig på får jag hålla tillgodo med 5-3. Sista målet gör Frölunda i tom bur med mindre än en minut kvar.
Kommentera

mangan: Har inte spanat in alla inlägg så jag chansar på 7-1 är ledigt :-)..? Tror Timrå får de ganska jobbigt helt enkelt :-))
Kommentera

kungen: Såklart att du tror. Tror du att det blir buffe på söndag?
Kommentera

mangan: Snackade precis med Mr Heda o han sa att de var buffe så vi e där kl 14.00 o du me hoppas jag?
Kommentera

kungen: Precis som innan tidigare matcher.........
Kommentera

Hmm. Har inte Stefan Alfelt på Aftonbladet lärt dig att de heter Dragkedjan och inte Dagiskedjan?
Kommentera

willysson: 4 puckar bakom Henke känns mycket. Det skulle kännas lika otippat bakom Kiprusoff med. Två lag i högform, Frölunda på hemmais ändå klara favoriter.

Mitt tips: 2-2!
Kommentera

Frölunda vinner med 1-0.
Kommentera

Dragan 2k: Ni lider inte av någon skrämselhicka direkt?
Kommentera

Stabil seger blir det.

Frölunda-Timrå 4-0.
Kommentera

Dream Team:
senaste 2 årens möte i Scandinavium står det 9-2 (förlusterna kom i semifinalen Guldåret 03)
Kommentera

Om jag skall vara ärlig och tippa med sunt förnuft så tror jag INTE på hemma seger i morrn utan det blir seger för den röd-vita hockey dynamiten från timrå med 2 eller 3-1 alltså
Frölunda - Timrå
1 - 2 (3)
Kommentera

mattis69:

Har man tippat Frölunda som 4'a i en ES tabell inför denna säsongen kan man knappast ha rätt ang resultatet imorrn.

4-1 till Frölunda.
Kommentera

danoj: Frölunda gör inte 4 mål framåt i morgon... Timrå vinner med 1-4 2-4.... skitlätt
Kommentera

4-4 imorgon.. vet ej hur resultaten tippade så jag tar ett som ingen har..
Kommentera

willysson:

Aj då, när du lägger fram analysen på det viset lär jag ju inte alls få någon sömn i natt.
Kommentera

danoj: Ja vilken djup analys va;) haha

Men känslan hos en spelare är sällan fel;)
Kommentera

danoj:

4-1 är redan tagit av moi, gör om gör rätt!:)
Kommentera

Danne_l:

Äsch ni med era förbaskade tips ;)
Vet du förresten vart man kan få se målen ifrån Malmö matchen senast?
Kommentera

danoj:

Nja, vetefasen faktiskt. Finns det inte på hockeyligans sida?
Kommentera

Danne_l:

Var bara tvungen. Här läser ni nu inlägg nummer 1000 skrivet av undertecknad. Det mina vänner, är ett stycke historia som skrivs!
Kommentera

Danne_l: Härligt Danne. nu har du bara drygt 7500 till och skriva så har du gått förbi Paddan.
Kommentera

Dragan 2k:
Hahaha, då får Danne ligga i må jag säga. Komma ikapp och dessutom gå förbi Paddan, det är en hopplös uppgift, eller?!
Kommentera

Sannes: Det krävs nog att man inte har tillstymmelse till liv för att lyckas med det.
Kommentera

audiblegiraffe: Annars kan ni alltid köpa er en snuttig liten hundvalp eller kattunge och simulera "skada" och hasar ner till Frihamnen och göra ett besök på Djursjukhuset Blå Stjärnan. Finns många goa singlar där vettu som himlar med ögonen inför riktiga män.

Bl a mitt ex.
Kommentera

ernie eagle: Får man slänga in ett tips på resultatet i morgondagens holmgång i Scandinavium i egenskap av utmanare och att man romantiserar Götet i parti och minut?

I sådana fall säger jag 4-4 - om det inte redan är taget. Sedan vinner Frölunda i förlängningen med 5-4 ;)
Kommentera

Danne_l: Aningen många tips i gästboken inför morgondagens match får jag säga. INtresset e på topp! 1000 inlägg Danne.... du ligger life efter mej. Och jag saknar ändå 1800 av mina inlägg :)
Kommentera

Hoppas på en bra match. Varför inte en repris från den 26 januari 1975. Ett tips försöker jag mig inte ens på då dagens match verkar vara helt oviss och öppen.

Men visst borde det vara dags för en förlust nu för Frölunda. Jamenar, allt för att hålla liv i den grå es-lunktabellen.

Henke utbytt efter fem minuter idag?

"Efter bara 5 minuters spel var matchen avgjord, då ledde Timrå med 4-0. Två minuter senare 5-0 och innan första perioden var till ända 7-0.

-Jag har aldrig varit med om maken till spelöppning, sen jag återvände till Timrå, sa en glad Eje Lindström. Resten av "matchen" blev en ren transportsträcka med 3 mål i andra för Timrå IK, ledning med 10-0 efter två spelade perioder! Och två mål för Timrå IK i den sista perioden och ett tröstmål för Frölunda."

Sannes brukar dock ha bra tips att komma med, men idag så tror jag hon är ute och cyklar i badkaret. Slirar på tvålen dårå ;)
Kommentera

mike66:
Jag cyklar i badkaret, nähädu, tänka sig för det gör jag inte alls. Jag tycker även denna gång att mitt resultat är mycket bra, sådeså!!

Cyklar i badkaret...hmpf...
Kommentera

Sannes: Jag vågar inte säga emot. 1-0 till IFK nu. Kämpa Giffers...
Kommentera

mike66:
Hm, du brukar alltid säga emot, vad har hänt med dig nu.....
Kommentera

Sannes: Men se så bra det började att gå när jag inte säger emot dig...

Det skulle inte förvåna mig om både Giffarna och Timrå dänger er idag. Eller åtminstone tar nån enstaka poäng..!
Kommentera

mike66:
Att Giffarna slåt mina grabbar, det verkar ju rätt så solklart men jag har fortfarande hoppet kvar när det gäller Frölunda.
Kul om Sundsvall är med även nästa år i "finrummet", sen att Blåvitt inte vinner SM-guldet iår är inte hela världen, lite surt men det kommer fler chanser. Kul är det att dom är med där uppe igen och skakar om det hela.

Frölundas segerraden kan inte hålla hur länge som helst, så någon gång kommer förlusten. Jag tar inte det så hårt, serien har ju bara börjat.
Timrå har de senaste gångerna haft det rätt så lätt i Scandinavium.
Kommentera

Loui Eriksson gjorde 1-1 målet för Frölunda och samtidigt fick Sami Salo sin första poäng.
Kommentera

Sannes: Då kan Ju Linnea Börja sjunga upp:))) hahaha
Nu ska hon få sjunga nationalsången innan en match:)
Kommentera

willysson: Är man göteborgare drömmer man mardrömmar om Medelpad inatt!!
Kommentera

Timrå fortsätter sin tradition med att slå Frölunda på hemmaplan. Men Frölunda fick med sig en poäng, vackert så.

Trots förlusten så känner jag mig mycket lugn, det är aldrig kul att förlora men på något konstigt sätt så var det skönt att det blev som det blev.
En förlust kommer alltid närmare och närmare ju mer man vinner.

Nu laddar vi om med nya friska tag.
Kommentera

willysson:
Hm, var det inte efter ordinarie tid som gällde för Er.
Kommentera

Sannes: Då blir det en duett då?
Kommentera

Chief:
Det är det jag sitter och hoppas på, kommer isåfall att bli en upplevelse att höra det, eller vad tror du?
Kommentera

Sannes: Låter som du och jag måste besöka den matchen du...:)
Kommentera

Chief:
Ja, detta kan man absolut inte missa. Undrar vem som backar ur först av dom...
Kommentera

Sannes: Hm, vad får dig att tro att nån av dem skulle göra det? ;)
Kommentera

Chief:
Det vet jag inte, men det är bara en känsla jag har, hoppas att jag har fel.
Fast allt kanske löser sig av sig självt om det inte var ordinarie tid som gällde.
Bara att vänta in Linnea och willysson för besked.
Kommentera

Vad kan man säga. Full fart i 2 perioder. I sista perioden kändes det som de blev en aning trötta och det blev himla snurrigt. I litet poäng fick vi iaf med oss. I vilket fall som helst var det en kul match med kanonstämning i Scandinavium.
Kommentera

slashpuppie:
Jösses är du redan hemma, javisst ja tänkte inte på att du bor därnere i storstan....
Kommentera

Sannes: japps, här går det undan :). Tar bara ca 20min hem till mig...
Kommentera

slashpuppie:
20 minuter, sicken lyx alltså.
Jag har bortamatcher varje gång jag ser grabbarna spela hemma. Fast jag har ju inte så långt att åka trots allt.
Kommentera

« · 436034 · »