Dragan 2k:
Tråkig, värdelös, tråkig och... alldeles, alldeles tråkig.
Dream Team:
Jonas Johnsson och Ronnie Sundin, säger jag ju. Kom inte här och förstör.
Paddan:
Ja, han är den som fyller på den där remsan med kölappar som alltid är slut.
Salo är MODO:s spelare även under kommande säsong, ja registreringsmässigt i alla fall. För att han ska få spela med Frölunda så måste MODO släppa honom frivilligt eller så måste Frölunda ersätta MODO. Det första är inte ett alternativ och då är det frågan om vad som är lämplig ersättning. Jag kan tänka mig Jonas Johnsson och Ronnie Sundin som lämplig ersättning.
Danne_l:
Att ljuga för sig själv är väl ändå att sjunka väl lågt? :-)
Danne_l:
Med att Salo kastar pucka i Frölundas mål, allt medans Hedin skrattar hela vägen till banken? Det är min förhoppning i alla fall.
Salo har bevisat gång efter gång o på gång igen att han är en av Sveriges absolut bästa målvakter genom tiderna, succé efter annan o en lång o framgångsrik karriär i NHL... Och en enda liten sketen miss mot Vitryssland... Jag tycker det är förjävligt att ingen har brytt sig om att ens nämna när Salo gjort bra matcher de senaste åren, men ett litet misstag så headlajnas det " SALO UPPREPAR VITRYSSLANDS TAVLAN!" Yada yada yada...
Precis som du sa Dragan bakom VF's backar är de flesta målisarna bra, men om Salo kommer blir det onekligen upp till bevis.
Men jag backar upp den målvakt som vaktar buren i Frölunda vem det än är... Ovillkorlös kärlek till laget :)