Har en kollega till mig som spelar hockey. Han är från Finland och är helt ny här i sverige. Känner ni till nån sajt på internet där man kan köpa klubbor och annan utrustning? tar tacksamt imot alla tips.
Svanru: Tja, det är lite svårt att säga så här på förhand. Malmö spelar ju tufft och tätt samtidigt som VF´s bortastatiatik inte är den bästa, även om trenden håller på att vända. Jag tror på Frölundaseger, och tipset är lagt. Men det kan nog bli ett och annat blåmärke i kväll....
Emma: Dragan är full av förhoppningar. Tonite's the night. Vi har ju för övrigt tippat vinst till Frölunda i expertpanelen och då blir det ju vinst...med 3-1 kan tilläggas.
Dysso: Förlust tippas när man tror på en förlust. Vi tror aldrig på förlust därför har förlusttipsen lyst med sin frånvaro. Det frodas stor optimism bland personalen i expertpanelen
Hade du skrivit "Jönköping" och inte något annat så hade jag kanske inte tagit det på det sättet.
Hursomhelst så tycker jag att överkörning är ett rätt mastigt uttryck, även om ni var klart bättre. Vill du prata mer om matchen så är du varmt välkommen i HV's GB. :)
Linnea: MoK har prickat rätt två gånger. I kväll är det min tur. Om inte så tar någon av de andra pålitliga gossarna ansvaret för slutresultatet. Vi bara är så bra..... ;-)
MoK: Nej men du måste ju hålla med om att det är en riktig prestation att på en och samma vecka få stryk med 0-5 , 0-4 och sedan vinna guldet efter 3-2 på bortaplan
Klinth: jaja men då så=) 2 av 11 är ju inte så illa; ) Som sagt, jag ifrågasätter VERKLIGEN inte er kompetens; ) Men bara så du vet så blir det 1-2..=)