knaskamilla: Vi är oss helt enkelt.. Inte så konstigt att Evensson bänkade Alavaara..han var inte bra i förra matchen. Speciellt inte när Högardh åket runt honom, jag tror att han var inne på alla Modos mål. Tycker nästan synd om honom..såg ut som om han försökte bevisa nåt..men allt gick åt h-vete..
knaskamilla:9 - 1 !! Ni har ju hittils bara mäktat med typ fem spelmål på hela serien (Resten självmål från Modo´s sida) . Hoppas inte det blir som du förutspår..snacka om ketchupeffekt i så fall. Men det är ju bara att erkänna att VF är ganska mycket bättre.. men jag tycker inte att vi ska behöva be om ursäkt för segrarna vi har. Frölunda har mycket att bevisa för mig än.
knaskamilla: Jaja, kanske det är så... men statistik är ju inte allt...;) Måste intala mig att han är kass, för han kanske dyker upp i en semifinal vet du...:)
Nog för att detta känns som fel gästbok att diskutera detta i (hade du varit VFare hade det kanske känts annorlunda), men Hirsch var inte kass i serien. Han må ha gjort några riktiga plattmatcher, men i de matcher han stod i slutet av serien hade han ett snitt på ett insläppt mål/match. (Sedan stod han en match där han släppte in fler, har jag för mig, men det är ju en annan sak... ;))
willysson: Lämplig eller olämpligt? Fan, tänk på vad killen har lön för. Stoppa stenhårda slagga med kropp och själ i 100 kmh, då kanske det måste i en pipa eller två före match...
Dream Team: Jeg er udemærket klar over at han kom fra MODO...men derfor kan jeg da godt synes at hans navn er mærkeligt....meger mere mærkeligt end Peter Hirsch altså...
FreddanVF: Du skriver at Hirsch var kass i serien...det var han altså ikke just....hans GAA på 2,55 og hans redningsprocent var på 91,13...ikke stjerne-super-godt...men han var i hvert fald heller ikke kass....
Så må Zetterberg i følge din logik være Amerikaner, siden han spiller i Detroit...ok, så siger vi det...han er amerikaner