danoj: Vad har hänt med Ronnie då? Han är väl inte skadad han också? Det börjar likna 10 små negerpojkar det här. Läge att ringa upp till Boden och kalla hem våra utlånade gubbar då kanske?
danoj: Jag menar blott... Själv kom jag i säng kl 0300 i morse. Väckarklockan ringde 0430. Jobbat mellan 0500-1400. Passat syrrans lillkille mellan 1500-1830. Hemma 1900 ikväll. Och nu sitter man ändå här framför burken. Min status för tillfället borde vara, och är klockren: HS-beroende.... :-)
Mm, sPs skapar beroende, i positiv anda, och jag såg allt vad du skrev ang Wennerholm och Hardy i BIF's gbok, du kommer att få svar under kvällen, jag lovar :)
Klinth: Mer än 4 backar har vui ju ändå. Leetma, Ackeström, Alaavara, Erronen, Kacko sen finns ju juniorer att tillgå men hoppas verkligen han spelar. Våra 2 bästa backar skadade...
Vem minns inte för nått är sen när Ronnie blev skadad precis innan slutspelet. Tack o adjö!
MoK: Just så... Leetma glömde jag i min besvikelse bort. Men det behöcs ju en till i så fall..... Kunde vara kul med en junis, vilket elddop i så fall ;-)
Danne_L: Kollar man på den preliminära laguppställningen så saknas Joel vilket gör att det bara finns två centarar. Hoppas innerligt att det är felskrivet och ingenting annat. Det står ju inget i texten om att Joel skulle vara borta.
Sannes: Om det, som jag tror, är en felskrivning så ser ju inte laget så illa ut. Man tror ju att både Sundin och Kahnberg spelar. Leetma ersätter A-J tillsammans med Sundin i en i övrigt orörd förstaline. Andra linen komplett då Kahnberg troligtvis spelar. Ström går in i tredje linen i stället för Esa, och fjärde linen blir ytterpar, Loui och Fredrik. Det blir seger, 4-0 ;-)
Danne_L: Framåt är det väl klent, men han gör ett gott jobb hemåt i alla fall.... Men visst vore det gött om det kunde släppa för Joel. Och inte bara honom förresten.....
MoK: Tyvärr så får du och Syster Slash vänta på eran effekt eftersom Brynäs i kväll kommer att svischa förbi erat sk försvar så det står härliga till, förhoppningsvis så kommer Brynäsarna komma ihåg att det är tillåtet att skjuta i ES också! ;-)
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?
www.svenskafans.com/ishockey/vf/artikel.asp?id=3866