Alisandali: Var inne o kollade på honom, han var i Löven i fjol + säsongen innan 77p 100 matcher. Känns som att man lika gärna kan värva rumänen eller bulgaren då ....
Joinzzon: Ja , Hermansson spelade i Löven samma år som "grodätaren" kom dit . Och vad jag minns så var Herman överlägsen i poängligan jämfört med fransmannen. Men har inte kollat upp fakta , men tror inte att jag har fel.
JK: Nja , det var han ju inte , men han gjorde ju iallafall mera poäng . Och i dagens LIF så harvar han i 4:e femman (om han får spela) så därför tror inte jag att Rozenthal är nogån förstärkning av laget.
Joinzzon: Här är länken till rycktet , även jag som är född Dansk tycker att det verkar vara en ända röra . Så är det nog värre för er Svenskar . Rycket har nog inte allt för mycket på "fötterna", men se länk och kolla om ni blir nått klokare på det.
Mattias - 74: är han en klassback ???? äre inte lika bra att ´´byta´´ robban mot Andreas Paulsson (Hammarby) och sen värva Johan Åkerman (Skellefteå) då blir ja nöjd iaf :)
Dream Team: aj då det va inte bra.. tror vi har djurgårn å färjesta inom de närmaste matcherna. Då behöver vi alla resurser vi har. Borta är dom å tror ja..
-Sanna-: japp det stämmer det var Jarmo som sa åt spelarna att han tyckte dom skulle ha det.
I dag mot Modo Hockey gör Maurice Rozentahl debut i leksands tröjjan med nummer 14 på ryggen.
Spelare som ej deltar är Jens Nielsen (Avstängd) Joonas Jäskeläinen (problem med Ljumskarna) Tommy Westlund (Handskada) Robert Nilsson (Spelar med J-20)
Roberth: Några andra 82:or Daniel Sperrle Linköping Jimmy Danielsson Sundsvall Jörgen Sundqvist Skellefteå Johan Eneqvist Hammarby Jonas Nordqvist Luleå Dan Tryborn Sundsvall
Detta är några av många spelare som ni har skickat i väg
Kenta,,,,,,,,Han är väll vuxen nog att fatta sina egna beslut ?, tar din farsa dina beslut ?... De tycker ja låter ännu konstigare att han ska ha ringt å sagt att han ska byta. de är nått annat, han är för lovande helt enkelt. "Leksands principen"
Roberth: Mjo visst kan det vara så. Men jag tror det är antagligen kenta som är missnöjd med hur robert har utvecklats i leksand och han vill att han ska få chansen i en annan klubb. Och jag tror inte att dom väljer Blge.
Var inne o kollade på honom, han var i Löven i fjol + säsongen innan 77p 100 matcher.
Känns som att man lika gärna kan värva rumänen eller bulgaren då ....