mattias - 74: De sägas att LIF har kontaktat Mathias Johansson =) en till värmläning, fast det kanske skulle funka ihop med prestberg eller va tror du ?
mattias - 74: Frågan är om han inte är lite väl gammal ? fast klart mkt rutin skulle ju han tillföra som sagt .. fast just nu känns det som att 1 back till behöves
Johansson är ingen dålig värvning. Han hade garanterat platat i Brynäs också. Med tanke på hur ni Brynäsare gnäller om vartannat på era spelare och hur usla dom är så hade säkert Johansson gjort mer nytta än du kan ana.
Jo som en fjärdecenter hade han gått in,jag rankar Hansen,Granis och Dixon högre. Mattias Johansson har ju inte gjort ngn Malmösupporter glad direkt,har följt Johans blogg under året,han och Höglund har fått utstått mycket kritik kan jag säga.
Men du är ju nöjd,fast det är du ju med alla värvningar LIF gör;)
Varför såga en spelare vid fotknölarna innan du sett honom spela i Leksand ? Ali och du kan ju slå era kloka huvuden ihop när det gäller att såga spelare innen ni sett dom spela. Blir så trött. Mylleniemi skulle ju också vara en sopa och han har inte vart i närheten av en dålig instas än.
Alisandali: Vem skall vi ha istället då? Du efterlyser spelare för att Leksand skall kunna gå opp, sedan när vi får 1 elitseriemeriterad center så är det fel. Vad förväntar du dig ?? Ryder ?
Har jag sågat honom?Jag skrev bara att jag inte höll med dej om att han var en av dem bästa defensivarna i Sverige.O vad gäller Mylleniemi så har jag inte skrivit en rad om här inne.
mattias - 74: Men lugn och fin nu Mattias , tänk på blodtrycket , vart i mitt inlägg sågar jag honom ?? Ser du saker som inte skrivs , eller skriver du snabbare än du tänker ??
Skall tillägga som svar på din fråga att jag är inte nöjd med alla spelare Leksand värvat. Bornhammar och Ullman hade jag klarat mig utan och även Weinstock har visat sig vara till det sämre.
Med detta laget Leksand har nu så stärks deras aktier avservärt till ES avancemang.
zeb: Tycker Leksands lagbygge faktiskt mer och mer börjar se ut som Malmö för något år sedan. Inköpta medelålders "stjärnspelare", utländska och från Färjestad. Men visst ser det onekligen bra ut på papperet.
Nej jag säger då det, mycket hellre ungt, hungrit och inhemskt. Och satsa på framtiden. Det kan inte vara jättekul att vara junis i Leksand idag.
Tråkig du är :)