mattias - 74: Ja vi får hoppas på det, Målvakten är juh en viktig kugge i ett lag, så får verkligen hoppas på en bra keeper! Men jag litar på lundström!
mok: Ja han lär ju inte rubba Henke på den posten skulle tro han hamnar i Charlotte Checkers i ECHL jag så eller så kan hamna i AHL om har tur och Rangers väljer köra Montoya som backup till Henke
Diaz: njae... då äre bättre å släppa linus helt.... han fyller 22 i år och hålla på att åka fram och tillbaks mellan Leksand och en ´´farmaklubb´´ kan inte vara bra för någon....det var det inte för Bröms ,Persson och Ritola i fjol i alla fall...Ritola fick i gång sitt spel när han kom hem till Borlänge... och kunde koncentrera sig på det resten av säsongen
Diaz: hoppas verkligen Leksand ger han chansen nu.....men nu måste Lundström plocka bort minst 1 forward till från Truppen.... eller så kan han skriva på lånepapper på Ritola till moderklubben igen :)
Ja eller 200% av backarna kanske. Jag tror nog att inte någon har drömt om att Sjödin skulle spela i LIF. Har sagt att det är en bra back som jag gärna hade sett i LIF, men en dröm var det inte.
Jag tror inte heller att han spelar för oss nästa säsong. Men om han inte kommer överens med BIF och ändå vill spela hockey något år till kan ju LIF vara något för honom.
Db_04: Om han skulle skriva på för nån klubb i AS är det bara för att casha in mycket pengar o köra semesterhockey...det är iaf vad ja tror..han håller inte mycket längre nu..
Vill du inte ha honom ? Han var en av Elitseriens bästa backar förra säsongen. Jag ser gärna honom i Leksand istället för Elofsson Hultgren eller Hedlund.