mattias - 74: Lite detektivarbete ger att uttalandet att Friesen skulle vara klar för Leksand som Spector säger kommer från Hokej.cz som i sin tur hänvisar till Expressen. Jag vet inte om jag läste någon artikel om det hela i Expressen, men om det fanns någon så utgår jag från att den plankade samma källa som alla andra. Myth Busted! :)
Wayne Gresky: schysst stavelse på Wayne Gretzky ;) men men.. Eftersom du är Modoidi så förstår jag inte varför du bryr dig? Orolig för ditt lag som inte tagit in några direkt höjdarlirare? Men som sagt ! bra jobbat sherlock! Vi får väl se vart detta slutar! Och vem som har rätt o vem som har fel!
Diaz: Har du sett Freisen spela nå dom senaste åren ? Jag skulle då inte kalla Friesen som en av NHL's snabbaste numer , senaste åren har han tappat klippet i skridsko åkningen och skulle säga en en möjligtvis genomsnittlig skridskoåkare numer .. Du läste på tsn att dom skriver det , och vanligtvis har dom rätt i sina kommentarer men inte i detta fallet , sen läste jag deras kommentarer på Nathan Perrott medans han fortfarande lirade i Toronto då skrev dom han saknade skrisdsko åkningen för lyckas i NHL , samma spelare som hade vunnit speedskating på Torontos skills competetion
så jag mer inne på Alisandalis linje att det en ganska riskabel värvning med Friesen
TV4:s hockeyexpert Stephan "Lillis" Lundh anser att Leksand saknar kontinuitet och att Malmö kan få det svårt försvarsmässigt när det väl börjar dra i hop sig. - Man bygger inte ett lag på kort sikt, säger Stephan Lundh, till tv4nyheterna.se. Se länk .
Diaz: Tycker de e lite kul att ni testar lite nytt, snart kanske vi får se spaniorer och greker eller rent av nordafrikaner som förgyller våran hockey vardag
Stigsson: Nikos är amerikan med grekiska rötter, kusin med Chris Chelios, de gäller inte. Stahtos är canadensare, har ju inte spelat hockey i grekiska liga
Ja du man kan undra vad aom ligger bakom det ryktet? Han spelar garanterat i Finland före Allsvenskan! Han har minst ett par år till kvar på sin karriär på Elitnivå.
Alltså, tv4-nyheterna kan ju dra åt helvete. Eller iallafall han Lasse Boström som har skrivit den där artikeln. Vaddå "nakenchock i Leksand"? Riktigt riktigt dålig journalistik. Speciellt eftersom allt är snott från expressen bara med annan rubrik.
Ähh men jag bara lackar på såna där rubriker. Vet inte hur gammalt det där är heller, men kan tänka mig att det inte är purfärskt eftersom det hela skedde i anslutning till brohoppen, något som skedde före den där "OS-stjärnan" hoppade.
87bth01: Skall något smaskigt inte komma upp till ytan bara för att det har några månader på nacken? Allmänheten har rätt att få bli informerad i ett öppet samhälle!
Den spelsugne kan tydligen tippa på hur Belfours debut går.
Personligen tycker jag det är synd att han inte debuterar den 14e mot Huddinge borta för jag tänkte gå o kika på den. Men å andra sidan blir det väl desto roligare för honom att debutera i Ejendals med superstars i högform! de styr säkert upp nåt fint tifo tills dess också :)
87bth01: tycker fortfarande det är sjukt.. förstår nästan att nordicbet har ett spel "kommer belfour spela i leksand?" ..vill nästan satsa en slant på att han inte kommer göra det för det känns så overkligt! som att ronaldo skulle bli värvad till Falu BS