Luleå HF

116767 inlägg · 888 ämnen

Kom ihåg

« · 284902 · » Till forumet

Sv: Kom ihåg
Paddan: Det vore väl förfärligt om du skulle få otäcka lulingar till granne. Tur att dom inte finns ;)
Kommentera

Portello: På något vis så tycker jag att expert lät bättre än inneboende, men med tanke på mina inlägg ska jag kanske vara glad att jag överhuvudtaget blir insläppt.
Tro vilka man har som grannar då. Vill ju inte hamna bredvid såna där otäcka lulingar ;)
Kommentera

Albert Hall: Samma sak var det med mig. Igår var jag hockeydåre och det trivdes jag väldigt bra med. Men beroende? Näää, låtet ju så negativt.
Kommentera

knaskamilla: Hehe, en till:) Jag vet inte om det går att bli det fortfarande. Hoppas det iallafall:)
Kommentera

willysson:

Nu syftade jag iofs inte på dig, utan på någon som jag vet har skrivit mycket mer än mig som är legend: the one and only miiiike. Det verkar för övrigt som att Marcus inte riktigt hunnit med sig, för så här står det i informationen:
"Det finns 7 nivåer. I stigande kunskapsnivå: Fornlämning, Nybörjare, Rookie, Erfaren, Rutinerad, Avancerad och Expert"

Jag undrar hur man kan hoppa från nivå tio till nivå fjorton över en natt, jag...
Kommentera

knaskamilla: Ska jag vara ärlig så vet jag inte om det går att bli legend:) Detta med statusen föddes när jag i veckan mailade Marcus och frågade om han inte kunde sätta mig på legend för att reta två stycken, det har han gjort och han och jag är det det vet jag. Sedan vet jag inte om det går att bli legend på vanlig väg, för då skule du ha varit det redan. Du har mer inlägg och mera tid på HS än mig...
Kommentera

knaskamilla: Att uppnå hockeynirvana tycker jag låter som något av det högsta. Eller så är det någon slags coverversioner av Nirvanalåtar framförda på elorgel och ämnat för hockeyarenor.
Kommentera

Portello:

Jag skulle tippa på att Legend är den högsta nivån, jag... Fast det var iofs igår jag klurade ut det, saker och ting verkar ju ha förändrats över natten.
Kommentera

Portello: Hmm, inneboende, tro hur mycket hyra de kommer att kräva mig på då. Ingår bredband?
Kommentera

Portello och Kickan: Underligt, när jag loggade in i morse var jag hockeydåre. Nu är jag blivit beroende utan att ha skrivit ett enda inlägg. Jag vill inte vara beroende, det tyder ju på ett missbruk som man borde bli av med. Jag borde nog sluta skriva här. Eller så skriver man inlägg i sin egen gästbok ända tills tillståndet är över?
Kommentera

Lulekickan: Haha.Såg det. Man ligger några nivåer efter honom. Undra när han blir besatt? :)
Kommentera

Portello: Haha, Paddeländet är "inneboende". Jag kunde inte ha sagt det bättre själv : )
Kommentera

Portello: Dom har redan fått det, och efter det året är dom tebax i Piteå eller skulle tro redan till jul!
Kommentera

Lulekickan: Så sant som det är sagt.

Kanske man skulle skriva något hockeyrelaterat för en gångs skull. Tydligen ska visst JJ och fabbe få ett ett års kontrakt.
Kommentera

Portello: "Bosatt på HS" kanske? Fast den nivån kanske inte finns och kan ju mycket väl stämma bättre in på folk som bara läser och inte skriver själv än de som själva producerar mycket inlägg. Det finns ju signaturer som läser dagarna i ända men aldrig ger sig till känna.
Kommentera

Lulekickan: Japp, det är rätt roligt. Undra vilken nivå som är "värst"?
Kommentera

Portello: Lite kul med de nya nivåerna. Nu måste man ju kolla in folks presentationer igen för att se hur illa däran de är.
Kommentera

Portello: Men det är ju rätt. Att du är beroende alltså. Själv har jag jobbat hårt för att bli oberoende förutom när det gäller LHF - då är jag helt klart beroende och tänker fortsätta att vara det.
Kommentera

Lulekickan: Shit.Jag har gått från hockeydåre till beroende. Vill hellre vara hockeydåre.
Kommentera

Suzanne: Ha, idag är det andra som är beroende. Själv är jag numera snabbskrinnare. Skönt att det finns behandling som biter på beroendet, jag var lite orolig ett tag.
Kommentera

Suzanne: I still rember that Laugh, when you put me down the elevatorshaft;)
Kommentera

willysson:

Men hon låter ju att ha varit en jätteromantisk tjej, kopplade ur hans bromsar på bilen och förgiftar hans kaffe. Nog älskar hon honom alltid ;-)

Den man älskar plågar man väl ?
Kommentera

Suzanne: Det är inte så konstigt sen jag hade denna tjej, jag blev lite tveksam om hon älskade mig.

Denna måste höras, för det är det bästa den mannen gjort:)
Kommentera

willysson:

Han är rätt skadad den mannen ;-)
Kommentera

Suzanne: Rolig kille det här:)
Kommentera

Suzanne: Då säger jag bara.. BUSTED!!!;)
Kommentera

willysson:

Jag har ingen mus till min dator, jag har en TouchPad ;-)
Tji fick du.
Kommentera

Suzanne:

Aj, mitt i prick. U got me beby..;)
Kommentera

Suzanne: Du blir dömd till stening för att du antastat musen, när du skriver på HS:)
Kommentera

liepins:

Biter inte en crosschecking på dig, attans.

Ni Blöteborgare är ju lite svåra att ge på moppo.

Men att tvinga dig att lyssna på Lars Roos - Örongodis skiva i en vecka i sträck, kan nog göra dig spak, rena tortyren minst sagt ;-)
Kommentera

Suzanne:

Hoho..en crosschecking biter icke på mig.

Bättre kan du;)
Kommentera

willysson:

Stenad? Ska du stena mig?
Är nog bättre att bränna mig på bål, brukar funka rätt bra på häxor ;-)
Kommentera

liepins:

OOops i did it again.

Men du, ditt Visa kort med Frölundalogga på funkar ju inte som rött kort.

* gör en crosschecking *
Kommentera

Suzanne: Din status kommer snart att vara... Stenad;)
Kommentera

Suzanne:

Ja det var droppen, nu åker du ut!*drar upp det röda kortet*
Kommentera

Lulekickan:

Beroende *fniss*
Lät faktiskt rätt passande för någon som har lyckats att pilta ihop över 5000 inlägg.

Willysson har ju lyckats att bli Legend på kuppen, får se vars det här slutar.

Jag uppnår väl "Utvisad" snart.
Kommentera

Albert Hall: Jag tror det var den 14/8, men jag är inte säker. Första ispasset är i vart fall den 4/8.
Kommentera

Albert Hall: Att bli besatt menar du? Ja, varför inte, det kunde vara kul. Kanske.
Kommentera

Lulekickan: Mitt senaste svar var på frågan om det fanns någon nivå över beroende, men du hann emellan med ytterligare ett inlägg.

Det är nog i början av augusti gissar jag. Kärpätmatchen.
Kommentera

Lulekickan: Vågar du pröva?
Kommentera

Albert Hall: LHF kommer förresten trots allt att möta Kärpät under försäsongen. Minns inte vilket datum det var men det var i alla fall under min semester så jag tänkte åka och kolla matchen.
Kommentera

Albert Hall: ...och Dysso är snacksalig. Undrans om det finns nivåer ovanför Beroende. Typ besatt.
Kommentera

Albert Hall: Undrar var gränsen går för beroende. Jag som ändå tycker att jag snålat rejält med inläggen sedan jag började veckopendla. Beroendet borde då ha övergått till ett oberoende tycker jag.
Kommentera

Lulekickan: Själv har jag blivit befordrad till hockeydåre, tydligen. Nu gäller dett snåla lite med inläggen. Jag vill inte bli beroende.
Kommentera

...och Paddeländet lider av samma åkomma.
Kommentera

Suzanne: Hmm... Såg att min status har ändrats. Jag är numera Beroende. Undrans om det finns några lämpliga behandlingshem?
Kommentera

När man nu ska rikta in sig på att kasta sig i den där fluffiga saken i sovrummet, vid namn säng.
Så bör man avsluta med nått soft...
Kommentera

Suzanne:

Huvudet på spiken. :)
Kommentera

Dysso:

Det var en blyg låt det där, helt tyst ;-)
Är det därför man ska göra sin egen musik, som titeln antyder?
Kommentera

Och här kommer en jeekla bra låt från albumet "United states of mind".
Kommentera

« · 284902 · »