Luleå HF

116706 inlägg · 888 ämnen

Linus Fagemo

« · 81640 · » Till forumet

Linus Fagemo
får väl gratta er till Fagemos namnteckning..... en bra lirare som vi inte borde släppt......
Kommentera

Sv: Linus Fagemo
Än så länge är det endast ett rykte, så jag väljer att avvakta bekräftelse från LHF innan tar ut något i förskott. PT är ingen källa som jag sätter större tilltro till tex NSD nämner endast att Daniel Henriksson förlängt sitt kontrakt inget alls om Fagemo.
Kommentera

BlackBay:Jag har hört en massa skit om Linus Fagemo på Timrås gästbok och på vissa verkar det som om dom tycker att Fagemo hör hemma i Divison ett eller så,men nu när han lämnar klubben så är det inga glada miner...
Kommentera

Nike89: Där har du fel. Jag har nu skrivit ett inlägg i Timrås gb, beträffande ditt påstående.
Kommentera

På TV 4 står det att Linus Fagemo är klar för Luleå!Det är ju bra!
Kommentera

Nike89: Hörru farbror! Ta och håll dig till ditt allsvenska "kattlag" du istället. Känns som om du är väldigt avundsjuk att Timrå är i eliten eller??
Kommentera

Tänkte dagen till ära damma av denna tråd. Den skapades 020419. Då visste jag inte ens att HS fanns.
Kommentera

Albert Hall: Hehe, Undrar vad man gjorde före HS? Man måste ha haft ett tråkigt liv då ;)

Väldigt skoj att Fagemo verkar börja producera efter ha haft det tungt en längre tid.

Två spelare som verkar trivas väldigt bra ihop är Kamil och Tano.
Kommentera

Albert Hall: Fagemo är en hjälte, eller hur El Maco?

/Ordf. i Vi-hjärta-Fagemo-klubben, biträdd av vice ordf. Albert Hall.
Kommentera

Portello: Alla trivs väl med Brabenec. Så fort någon får chansen att spela med honom lyfter de sig. Jag vill ha 22 Brabenec i LHF. Undrar om vi kan klona honom?
Kommentera

Lulekickan: Fagemo fick förra veckan sätta den sista spiken i TIK-kistan, och nu var han i allra högsta grad matchhjälte mot VF, där han ju också har spelat förut. Jag antar att han mår ganska bra just nu :-)
Kommentera

Lulekickan: Du får kontakta Rael och höra vad en eventuell kloning kan kosta. Mer Snygg-Brabenec till folket! Eller åtminstone till Kickan....
Kommentera

LL: Ja, det måste vara underbart att få sänka sina gamla lag.
Kommentera

Chief:
Äsch, den där Brabenec är väl inte mycket att hänga i julgranen direkt. Är ju stor risk att julgranen skulle välta....

Kan inte låta bli, men jag kör en favorit i repris!
Kommentera

LL: Det var skönt att han fick briljera mot just tikarna, särskilt med tanke på den inte så hemskt mycket mogna banderollen de hade i samband med en bortamatch mot TIK.

Vi-hjärta-Fagemo-klubben bildades tidigt. Tror det var redan under försäsongen. och sedan har den levt vidare eftersom han har behövt några försvarare när tikarna varit elaka mot honom. Ingen ska vara dum mot våran Linus, då blir jag ilsken. Morr!

Skönt at han verkar ha kommit igång igen. I nästa match upprepar han nog bravaden från matchen mot BIK i höstas. Bäva Rödhökar, bäääääva!
Kommentera

Paddan: Han är med andra ord för mycket att hänga i julgranen.
Kanske om man provar att stoppa honom i julstrumpan...?
Kommentera

Lulekickan: Måste nog säga att du kan ha rätt om banderollen...
Kommentera

Chief: Mer Snygg-Brabenec till alla LHF-fans skulle jag nog vilja säga. Han är inte bara trevlig att titta på, han är en sjuhelsikes bra center dessutom. Bästa centern i LHF på senare tid faktiskt, och eftersom han är ruggigt bra även defensivt behöver vi inte ens några backar om hela truppen består av Brabeneckloner. Dessutom skulle antalet kvinnliga trogna matchbesökare öka väsentligt efter en sådan åtgärd.
Kommentera

Lulekickan: Vadå, den banderollen var ju bara på skämt, det kan du väl inte ta på allvar?
Kommentera

Chief: Jag har en tomtenissaklänning i rätt töjbart material. Tror vi får plats båda två i den om vi gör ett försök.
Kommentera

Lulekickan: Som trogen Timråsupporter vet jag inte om det låter så bra med bara Brabenecar i LHF, uschiamej!

Funkar han som målvakt också?
Kommentera

Chief: Ja, det var nog inte särskilt kul för honom att se den. Överhuvudtaget är det rätt fånigt att grina över att en spelare byter klubb - det händer ju hela tiden och man kan inte kräva lojalitet i alla lägen, särskilt inte om splearen inte ens har den lämnade klubben som moderklubb. Att spelare vill gå vidare är något vi får leva med, även i de fall vi gärna hade sett dem stanna kvar.
Kommentera

Chief: Kanske det, fast vi har inte testat. Hento kan ju få vara kvar, det vore ju synd att byta ut en kille som honom, men vi kan ju alltid ha en Brabenecklon som andremålis - de finns ju ändå bara till för syns skull.
Kommentera

Lulekickan: Visst kan jag förstå att vissa i Timrå ser honom som en svikare, men personligen har jag nog ungefär samma uppfattning som du. Tror dock inte han tog banderollen så hårt (även om jag tyckte den var onödig).
Kommentera

Lulekickan: -för syns skull! Ha ha, den var bra!
Kommentera

Chief: Så underbart att Linus har börjat komma igång nu.. hur många p har han gjort sedan Timrå matchen någon som har koll på det?
Kommentera

lizzard: Jag tror målen idag var de första sedan Timrå- matchen.
Kommentera

Zoogin: Jag menade totala mål + ass :)
Kommentera

lizzard: Jag tror inte att han gjorde några poäng i bortamatcherna mot Linköping och Brynäs.
Kommentera

Zoogin: Hummm kanske inte men jag tycker han har gjort många p den senaste tiden hehe, men det kan nog stämma när jag börjar tänka efter.
Kommentera

Zoogin: Såg matchen i Linköping, men minns faktiskt inte riktigt. Däremot hade han tillfälle till mål.
Kommentera

Zoogin: Rättelse, jag vet att han inte gjorde några poäng mot Linköping och Brynäs, alltså var dagens två mål de första poängen sedan Timrå- matchen.
Kommentera

Chief: Ja, just det, han sköt i ribban när han hade öppet mål.
Kommentera

Det var i alla fall underbart att han fick avgöra idag, för jag hade i alla fall räknat med förlängning i det läget. Det kändes som att Frölunda tog över matchen efter 1-1 målet i andra perioden så det var bra att Luleå fick 5 mot 3 i slutet på andra så att Linus kunde göra 2-1. Det var ett oerhört viktigt mål. Det var ju Roger Åkerström som fixade den utvisningen genom sina dragningar så att Frölunda var tvungna att stoppa honom på ett oscysst sätt.
Kommentera

Zoogin: Synd bara att man skulel missa matchen idag, verkade vara en bra match. Men på Torsdag står man på H igen. (Vägrar säga det den heter nu:)
Kommentera

lizzard: P
Kommentera

Lulekickan: Det var nog titt kortaste inlägg här på hs någonsin :-P
Kommentera

lizzard: Ibland ska man väl vara fåordig också. Om alla mina inlägg varit lika långa som rapporterna från försäsongsmatcherna så hade HS förmodligen kajkat. Det lär väl finnas gränser även för hur mycket HS tål.
Kommentera

Lulekickan:
vem är Fagermoooos???

GRATTIS till segern...
Kommentera

gud: Tacktack, min idol. Fagemo är våran hjälte, nästan i klass med Snygg-Brabenec. Trist att ni glömt honom redan : P

/Kickan, ordf. i Vi-hjärta-Fagemo-klubben
Kommentera

gud: Vet inte du att det är en otroligt bra hockeyspelare ifrån TROLLHÄTTAN som Västra frölunda knep då han lirade i THC.Ifrån Frölunda hamnade han väl i TIMRÅ :-( han skulle ju hamnat hos BIF perkele men nu är han hos lule ja ja i vilket fall som helst har Lule fått upp farten efter ALL STAR matchen jag är faan med impad på er fortsätter ni så här går ni till final
Kommentera

Lulekickan:
me jag vet fortfarande inte vem fagermoney är..
det måste ha blitt nått fel där..;0)

såg att du använde ett språk i ett tidigare inlägg
som fick kanske många att rodna...och fegisen
Albert vågar inte skriva det du vet att han vill skriva
fast han inte törs...;0)
Kommentera

observant: Var brynäs också ute efter Fagemo?
Kommentera

Portello: Ja men du vet den berömda plånboken vet du :-(
Kommentera

gud: Hmmm.... pressen att berätta dessa vedervärdiga historier kommer från de mest oväntade håll. Men jag är nog för feg.
Kommentera

observant: Jag tror inte att LHF har större plånbok än Brynäs. Om jag inte minns fel så har Brynäs större lönebudget än oss.
Kommentera

Albert Hall:
ta inte det som en press..vi ska bara veta..och det nu..;0)
Kommentera

gud: Ok, först måste jag kolla om det finns tillräckligt med whisky hemma. Vågar aldrig posta det annars. Kanske vågar jag börja med den lite mildare av dom två......
Fast risken är ju då att jag sluddrar så in i h-vete att ni ändå inte fattar nått.

*Ångrar att jag någonsin nämnde dessa tragiska, men tyvärr sanna historier*
Kommentera

Albert Hall: Ja men just då linus blev fri att gå ifrån TIMRÅ så hade BIF köpt upp för sina pengar om det nu var TOMMI MIETTINEN som är sisådär!!!
Kommentera

Albert Hall: Albert,Albert,Albert!
Kom igen nu,berätta!!!!!!1
Kommentera

« · 81640 · »