Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"? |
| 15% |
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds? |
| 26% |
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern? |
| 37% |
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av? |
| 22% |
Värst är dock Plannja Baskets fiffel med publiksiffror! 2502 åskådare igår! Hahaha... Jag har sett runt 450 elitserie matcher i Delfinen/Coop-arena. Igår så ögnade jag min vana trogen igenom läktarna och uppskattade siffran till runt 1500. Absolut högst 1800, och jag tänkte att det var lite tragiskt att inte Plannja drog mer publik på sin hemmaplani en viktig match. Döm om min förvåning när jag läste publiksiffran i morse i länsblaskorna. Drygt 2500! Aldrig i livet säger jag! All ståplats var avstängd och glest på de resterande läktarna. Räknar man varenda gratisbiljett som delas ut också, även dom som inte används? Sommina vänners som aldrig dök upp till exempel?
Varför synar aldrig länsblaskorna detta fiffel?