yngwie: Ok, här kommer en konstig metafor, men ändå.
Schremp bör inte försöka bestiga Mount Everest.
yngwie: Susse bryter puckar åt alla håll och kanter. Han är otroligt brytningssäker och bra på att läsa spelet.
Nu jävlar tar vi tag i taktpinnen igen.
SCHREMP!
Men domarjävlarna ringer ju så fort de får chansen. Vad hittar man på nu? Blinda domare solklart mål.
Gusse: haha!
Ahnelöv, som blivit riktigt stabil är stor som ett cirkustält. Lika vig också, vilket innebar ytterliggare en utv. Bara att acceptera ett mål i skitan nu.
NuMo: Tellan fortsätter att vara stabil.
Schremp däremot har det extremt svårt.
spud:
Haha okej, har inte sett det faktist :) Men du får gärna äran så länge vi vinner! :)
yngwie: Det där var en ren stöld.
"Nicke D torde vara en spelare som lär få chansen nästa säsong. Han blir väl för övrigt den 3e spelare som Susse hjälper till poängliga titeln om han får vara frisk. Vi förstår inte hur bra Susse är.. "
Skrev jag igår.
Men ger du mig 500kr så slipper jag dra det till tingsrätt.
Berka:
Fatta så bra Sundström är alltså. Han är påväg att göra Nicke D till poängkung, den 3:e spelararen på några år till vinnare av poängligan. Han är så underskattad så man blir mörkrädd.
Berka: Hehe! jAG HÅLLER INTE MED OM sKRÖDER, MENHAN ÄR JU INTE EN UTPRÄGLAD PASSNINGSSPELARE. Jävla caps.
Hans passningar är ofta lite hit och dit, men de når ändå sitt mål mer eller mindre.
NuMo:
Håller med, man blir livrädd när AIK anfaller. Men vi har även riktigt bra anfallspel idag. Sen spelar AIK riktigt bra i bp.
Berka: Stör han målvakten? Nej. Med andra ord ska det inte blåsas av.
Dessutom, hur mycket stod inte NikkiD i målgården, isf?
Gusse:
Jag tycker det var mycket intressant och trevligt. Förstår inte vad du menar?
4th Line | 17. Madsen, Morten | 19. Schremp, Rob | 26. Forsberg, Kristian | |||
---|---|---|---|---|---|---|
28. Moe, Eric | ||||||
3rd Line | 25. Hedman, Anton | 62. Hari, Janos | 35. Westin, John | |||
6. Byström, Ludvig | 53. Bohman, Marcus | |||||
2nd Line | 31. Axelsson, Dick | 18. Ritola, Mattias | 13. Andersson, Fredric | |||
3. Lehtivuori, Joonas | 22. Pöck, Thomas | |||||
1st Line | 10. Skröder, Per-Åge | 24. Sundström, Niklas | 44. Danielsson, Nicklas | |||
51. Ahnelöv, Jonas | 55. Tollefsen, Ole Kristian | |||||
Goalies | 32. Tellqvist, Mikael 30. Ullmark, Linus |