Gurra88: Vadå snacka skit?
Dom tycker att han inte varit engagerad som han dementerat.
dom påstår att han pratat med spelare som han oxå dementerat.
Har du något som helst belägg som styrker att det är just forsberg som gjort detta och därmed oxå gjort rätt att få denna kritik.
har du något belägg för att ledningen sparkar forsberg och sen enkelt skyller detta utåt för att han inte varit engagerad osv
Du bygger dina komentarer på rena gissningar som du anser är rätt
Redigerad kommentar
Okej, det är lätt att falla i fällan, i know. Men nu är det väl dags för att vi alla tar vårt ansvar och förbinder oss idag och för all framtid avstå att besvara Gurras små lustigheter? Man kommer ingen vart och han vill inte komma någon vart förutom ner i diket.
Så vad sägs? En allmän kraftfull rekomendation om att i denna bok ej besvara Gurra på något som han kommer komma med idag och i framtiden?
Peja: Bara Gurra får diskutera eftersom han har ju rätt, det är ju bara att vi andra måste förstå det.
Är väl så i eran bok å Gurra mot röta?!
Gurra88:
Hur fan kan du veta de?
Redigerad kommentar
Gidde:Vad tycker du att de skulle gjort då? Om de hade varit tysta, tror du inte att det blivit ett jävla liv då?
Tror du supportrar bara godkänner att man sparkar en tränare som tagit laget till serieledning utan att få en riktig anledning?
Tycker du att det varit en bra lösning?
El Maco: Haha, om jag var ute efter att skaffa vänner här över så hade jag givetvis anslutit till Modos ryggdunkarklubb. Men jag står för mina åsikter, och jag tycker Modo gjort ett kap i Forsberg om det nu är så att de lyckats knyta honom. Dock så är det ganska självklart att han inte skött det här snyggt och då tycker jag bara det är löjligt att försvara det som Modoit just av anledningen att han förmodligen är deras kommande coach.
Gurra88:
Jag tycker inte att han skött det snyggt, inte så smart att prata med spelarna innan en match och utan att ha meddelat styrelsen.
Men jag tycker absolut inte SAIK skött det snyggt heller!
Däremot är jag grymt less på att se dig skriva samma sak hela tiden, "det är alldeles säkert det" för att citera en väldigt känd person och husgud! :)
Gurra88: Nja jag tänkte på hela HS, vi är nog lika många i våran bok som tex i eran bok som anser precis samma sak om dina inlägg.
men av det att döma så anser du att du har rätt och alla andra har fel!
tack då vet jag
Redigerad kommentar
Lumber Jack: När Brithén sparkades från Modo för en herrans massa år sedan så var föreningen helt tyst. Inget snack som nu följer Anders sparkning. Jag vet att Modo ansåg att det fanns väldigt goda skäl (inte själ Gurra) för varför Brithén fick gå under säsongen, men man valde att lägga locket på. SAIKs hantering har helt enkelt lämnat en rätt bitter eftersmak och allt snack om professionalism gällde tydligen inte.
När det handlar om skuldfrågan i mycket har jag valt att lägga mig ganska lågt. Varken vi, Garpenlöv (såvida han inte skrivit på och har riktigt inside) eller journalister har full koll. Därför blir det lite patetiskt att uttala sig starkt i de frågorna.
Ganska klent med pressande frågor bland våra "kritiskt granskande" journalister. Här får man en möjlighet att pressa Bert Robertsson på hans roll i sparkandet av sin överordnade huvudtränare, men icke. Man kunde även har förväntat sig frågor som ger exempel på hur den påstådda dubbla lojalitet tagit sig i uttryck, men nada. Lindquist tassar försiktig på i ulltofflorna, rädd för att kliva på någon rutten liktorn.
Bjöd han Robertsson på en fika sedan, eller kanske t.o.m på en pubrunda med Expressens representationskontokort.?
Berka: "En annan hade ju blivit smickrad om det kom fram en domna å la fram några skamliga förslag medans man står å valde tomater på Ica ;-)"
Jo men tror inte du uppskattat det lika mkt om nån lagt fram en dolme samt några skamliga förslag...
Hörde ett rykte om att Ander sligger bakom detta samt allt annat elände som skett i Skellefteå de senaste 2½åren.
Men det är bara ett rykte som jag fått från ledningen i Skellefteå AIK ni får ta det för vad det är.. Inget bekräftat än, men ingen rök utan eld.
Monno: Ja det är ju svårt att säga vad som gäller. MrMadhawk brukar ju ha rätt. Men samtidigt så känns det inte som Forsberg skulle va så bra skådis.
Gurra88:
Det gäller bara om man är en professionell arbetsgivare ;-)