Gurra88: Inte fan orkar väl jag leta reda på det nu heller, jag vet ju att du skrivit det och jag har heller ingen anledning att ljuga för den delen.
Sen brukar du ju snyggt ofta lägga till nått i stil med "modo åker direkt i kvarten naturligtvis" och andrea spydigheter BARA för att reta folk.
Gurra88: Det har kommit väldigt mycket kritik mot Modo genom åren i den här delen av forumet utan att någon reagerat. Jag har inga problem alls med att folk inte tycker som mig. Tvärtom är det mest bara roligt, för det är ju själva poängen med att diskutera. Tycker alla samma sak är det inte en diskussion, utan en form av sekt och det vill vi absolut INTE ha här. Någon berömd kille sa "tycker två lika, är en onödig".
Det som stör mig är riktigt korkade uttalanden. Folk som gör hönor av en fjäder. Folk som tar journalisters ord som lag. Folk som ger sig in i diskussioner och antingen inte förstår eller skiter i att läsa de svar som ges. Kort sagt, alla som agerar som dig.
Gurra88: "Han själv trodde Rahm skulle vara etta framför Honken innan jul, nu helt plötsligt ska man låta honomfå en hel försäsong innan man kan bedöma honom."
Haha..
Och vad har dom två sakerna med varandra att göra?
Inte ett skit.
Jag hade fel om Rahm, det kan alla se.
Men det ändrar väl inte på faktum: det går inte att rättvist bedöma Rahms normala kapacitet efter en frånvaro från elitseriespel i 2 år och sen en endaste försäsong i benen.
Gurra88: Här har du förklaringen:
nättroll (internet) person som avsiktligt retar upp folk i diskussionsforum på Internet
Synonymer: internettroll, (kortform) troll
Bra att du erkänt detta. Hoppas på skärpning från dig i andra sammanhang.
Gurra88:
Seriöst Gurra, märker du inte att ingen tar dig på allvar, ta ett råd och sluta skriv här inne så även vi andra utomstående slipper läsa ditt jävla dravel, du är fan som en blindtarm "alla vet att den finns men ingen vet varför"
Tack för mig.
Gurra88:
Snälla Gurra88, har du något twitter-konto?
Skulle så gärna vilja följa dig, dina oneliners är ju underbart uttömmande och din argumentationsteknik så lysande, så jag kan knappt få nog!!
Snälla??
Gurra88: Två citat från dina vid det här laget nästan lika klassiskt korkade och ologiska inlägg som det om Sundlövs sämsta lag nånsin:
"Men i detta fall är det så tydligt att han gjort något riktigt illa med tanke på vad som hänt..
Jag utgår från det mest troliga."
Du utgår från det mest TROLIGA.
I klartext: du vet inte med säkerhet.
Nästa citat:
"Jag är 100% säker att det är Anders som är boven i dramat."
I klartext: nu vet du helt plötsligt med säkerhet.
Tror inte ens att dina 20.0 i slutbetyg räcker för att förklara hur du får ihop det rent logiskt.
Gurra88:
Det är intressant ändå att det nu totalt har varit supporters med MINST 4 olika klubbtillhörigheter som inte håller med dig, men ändå surrar du vidare om Modofansens enögdhet.
Bad_Brett: Kunde inte har formulerat mig bättre själv...meeen vänta nu...måste vi inte först se vad Gurra88 säger om det här?
För håller han inte med så måste det vara på nåt annat vis...HANS vis...
Knegare:
Samtidigt är det mycket spel för gallerierna. Jag tvivlar inte på att Möller är i långt gångna förhandlingar med SAIK, men som marknaden fungerar idag kan vi nog utgå ifrån att Möller och agenten åtminstone håller ena ögat öppet.
Problemet är, att om exempelvis MoDo skulle lägga ett jättebud på Möller, så skulle ju Möller ändå inte kunna erkänna det, för då skulle han själv hamna i blåsväder. Min poäng är, att bara för att han förhandlar med SAIK betyder det inte att han inte ser över marknaden.
Personligen tror jag han blir kvar och att Holloway hamnar i Ryssland/Schweiz/Nordamerika. Men det är så mycket konstigt som händer under ytan att jag ingenting förvånar mig längre.
Knegare: Möller är en väldigt kompetent spelare, ni får vara glada om han kritar på!
Ja nä det tror nog jag oxå, man har haft speliden i 46 omgångar så man vet nog framgångsreceptet AF mfl. har lagt fram så det lär väl bara rulla på.
Berka: Ja vad jag tror...tror fan att det inte betyder ett skit.
Belackarna kommer att kraxa som kråkor ifall det blir tva raka torskar efter uppehållet...fast det är bortamatcher...å dessutom mot LHC å HV.
Skulle inte förvåna mig om att allt är som om han fortfarande står i båset(AF alltså)...spelidén kvarstår även utan han i båset.
Å såg i norran.se häromdan att Möller förhandlar om ett flerårs kontrakt där bara detaljerna kvarstår...vore konstigt ifall han säger så om han tänker rita på för annat lag i t.ex KHL eller så...å är det nu för Skellefte det lutar åt så torde han trivas i klubben fast han är Ståckhålms kis...
Knegare: Hej på dig !
Jo du har helt rätt, ett hopplöst fall!
Vad säger du som saikare då, hur tror du detta inverkar på laget?
Min syn på det är att laget är rutinerat på många platser och har spelat slutspel och finaler, dessutom verkar man ha ytterst kompetent folk på ledarsidan i både juniortrupperna och i A-laget så min gissning är väl att saik kommer reda ut "stormen" och har ruskigt stor chans på guldet!
Hallå hej på er!
Har som Skellefteåit haft ganska bra underhållning de senaste dagarna på detta forum.
Håller med ni Modoiter att Skelleftes ledning inte varit speciellt smidig mot AF.
Åsså den här Gurra88...tjurigare snubbe finns banne mig ICKE...verkar som han gett sig f*n på att till vilket pris som hellst att ni ska ge han rätt i hans teori i frågan...
förra året hade jag rätt och är ganska övertygad att de åker ut om det blir Hv som motstånd.