Jag har inte fått någon klubbtidning ännu, men här kommer ändå lite färska bilder. EXTRA! EXTRA! Direkt från pressarna! Se bilderna här.
Eller nåt.
Paddan: En sån konstruktion låter spännande. Det kanske blir som under ett ishockey-VM i en arena nånstans i Europa för nog rätt många år sen nu. Eller ja, TV 3 höll i trådarna, men skitsamma, det roliga har inte med varhän det spelades att göra. Hallens konstruktion med öppna sidor gjorde att det vid ett flertqal tillfällen var upplyst av solen inne i ishallen.
Kommentatorer var de odödliga L-G Björklund/Rolle Stoltz, och deras uppmärksamhet i det läget kan och bör nog diskuteras. Mitt under spelet när Lars-Gunnar undrar vad tiden står på häver hens parralellslalompolare ur sig nåt i stil med:
"-Nae, jag ser inget för solen lyser på resultattavlan..."
Nåt för Canal + att tänka på i Ö-vik, kanske?
modo_foppa:
Du borde testa att trycka in shift + alt och se vad som händer nästa gång du försöker skriva å, ä eller ö...
Frisco: Hmm, för att kunna sätta upp takstolarna känns det som lite nödvändigt att man först sett till att få upp alla fyra väggar. Eller ska man kanske vara lite annorlunda och ha en arena med ena kortsidan öppen...
Taklagsfest på gång om ett tag för arenabyggarna, med andra ord. Själv blir jag nog bara utkastad genom lektionssalsfönstret som "praktikutspark".
(o)livekameran.
Jag skrev nog det mest för att skryta att jag åkt förbi eller nåt...