Salle:
Rykten gör gällande att de kommer sätta plexi runt om, så att sitter man längst ner på övre etage ser man inte bra, men sitter man högre upp kommer man se väldigt bra.
Inte är det väl plexi runt om övre etage i LLA?
Frisco:
Visst är det skönt då man känner att man hamnat i en helt jämställd omgivning?
Frisco:
Haha! Det är inte så att du åt pasta till lunch och att den nu ger sura uppstötningar?
Frisco:
" Till 100 g potatismospulver har använts 86 g"
Är det då de brukar skriva att innehållet kan ha tryckts ihop under transporten, men ändå innehåller den normala mängden?
Frisco:
Tja, äter du en pasta av något slag så är du uppe i samma mängder kalorier. Dessutom är fett inte det farliga, det som är värst är kolhydraterna. Pasta innehåller 70% kolhydrater, men endast 2% fett.
Frisco:
Om du anser att visslingarna och skriken är de jobbiga, då rekommenderar jag att du tar ett abonnemang på C+.
Salle:
Sen när var korv och mos onyttigt? Riktig hederlig husmanskost, på min ära.
Frisco:
Ääääh, det låter ändå aldrig någonting från ståplats i Kempis, så det där med att det skulle bli tyst i arenan köper jag inte. Vi kommer fortsätta vissla och bua, skrika och gorma och bara vara alldeles vansinniga på domaren.
Den onyttiga maten, orgeln och och förminskningen av rinken kan jag dock vara utan.
Frisco:
Jo, jag håller med. Ta bort ståplats helt, sätt ett enhetligt pris för respektive sektion och skrota seriekorten. VIP-kort eller enstaka biljett är det som ska gälla.
Petey21:
Det finns inte nog med pengar för att jag skulle byta alg från MODO till Frölunda.
Frisco:
Jag tror du missförstod mig. Står valet mellan att köpa ursäkterna och därmed välja seriekort eller att helt enkelt slanta lite extra för VIP-kort så väljer jag det senare. Men naturligtvis så föredrar även jag om de ändrar sig i frågan.
Är det för att slippa Pucko över sargen-utvisningar eller att hindra pöbeln att spotta ner i Logernas champagneglas???