Lumber Jack:
Inte ens om du sitter på golvet så skulle du vara i höjd med oss andra. Du skulle fortfarande vara svår att se över. Så du kan glömma den där kudden.
Paddan:
Trots detta lär knappast femton platser vara speciellt svårt att få ihop. Jag är ganska säker på att det kommer lösa sig.
Paddan:
Ja men dåså. Då kommer vi kunna säga att vi är femton stycken som vill sitta tillsammans. Då borde vi som är så många kunna säga till innan för att underlätta för dem.
Paddan:
Det är nog tur att arenan är klar snart. Kempis verkar vara på väg att falla ihop.
kärran:
Att att man skulle flytta in konserter under sommarhalvåret och använda sig av arenan istället för utescenen då Rhapsody in Rock eller liknande kommer, tror jag aldrig blir verklighet. Det här med väder i samband med sådana konserter är en del av charmen.
Dessutom har Övik oftast haft en enorm tur med vädret. Många gånger har det varit dåligt under förmiddagen för att spricka upp och bli kanonfint lagom till konserterna börjar.
Frisco:
Jag menar att det snackades om att man skulle sätta upp någon form av (plexi)glasskivor i nerkant på övre etage. Ungefär som det är stålräcken i Globen.
knaskamilla:
Gäst @ Rundvägen var jag. Jag skickade meddelandet och bytte sedan websida. Tydligen registrerade den inlägget men inte vilken signatur som skrev det.