Frisco:
Jag kan bjuda på någon Red Bull-drink. Då blir han både glad och återhämtar sig. Vem vet, han kanske tänker cykla tillbaka till isladan på kvällen.
Modoante:
Och den 26:e augusti ska PerHApps cykla de 14 milen från isladan i Timrå till Övik, allt för att vara med på premiären.
Frisco:
Ja, dessutom är det nog samma byggställning man ser uppe på etage fyra. Spelarna kommer att göra entré på isen från under restaurangen. Detta dock endast innan match. I samband med periodpauser kommer de gå ut från isen och in till isen via avbytarbåsen.
Var det någon information från Jerry eller någon annan medans du var där?
Frisco:
Jag är inte tvärsäker på vilken sida du visar, men om det är på samma sida som det är tänkt att vi ska sitta så är det utvisningsbåsen som ska vara där.
Frisco:
Stort tack för bilderna. Såg att du fått med H4, sektionen vi kommer kalla hemma också. För övrigt kan jag meddela till er som ingår i H4-trusten att det ser mycket lovande ut. Efter att ha kollat på en uppdaterad "platskarta" så syns det att 22 platser är tagna på H4.
Frisco:
Om man nu hade kranar vid stolen, vad skulle man då med ryggsäcken och den byxvarma Lorden till?
knaskamilla:
Ni är alla helt dömma i hövve. Vem behöver kranar vid stolen då man har massor med kranar i baren strax bakom och med toaletter intill där man kan hänga ut kranen, om man vill. Jansson hävdade dock att det inte skulle bli någon koppling mellan de båda kranarna.
Men han har ju inte varit något att lita på de senaste fem åren, så...