Paddan: Ja så är det är nog. Visst! Säkert! Säger du det så!
Eller skall den bli dörrmatta i entren till sektionen månne???
Jämrans vilken snedfördelning av köpta platser det ser ut av vara på den uppdaterade pdf-filen. Nog för att det är bättre att sitta på "våran" sida men detta är nästan lite löjligt. Hoppas dom pålat ordentligt annars kanske Arenan tippar. Fast det kanske vore bra med lite utfärsbacke...
[url=www.modohockey.se/bilder/arena/stolar_kopta_060523_lowres.pdf]Stolar köpta (060523)[/url]
Lumber Jack:
Äääh, han ska väl bara sitta hemma och se på division 2-fotboll från England i stället. Det smäller ju tydligen mycket högre.
Så har det kommit lite bilder på monteringen av stolar i arenan. Den 26 augusti blir det till att prova hur stolskomforten är på riktigt.
Lumber Jack: I Läkerol Arena hade eran glaslirare Foppa sluppit studsa runt på kryckorna eftersom i Gävle kör vi med rulltrappor. :-))
Har fortfarande inte förstått vad vi skall med dom till. ICA i Sveg har Härjedalens endaste och det är ännu mer obegripligt.
hellge:
Jag ska se vad jag kan göra. Med lite tur kan det bli lite bilder på en websida nära dig. En med lite högre driftsäkerhet än åfficijella.
hellge:
Oj. Det där var nog det bästa jag läst någonsin. Låter som att jag och min kamera ska ta oss en liten tur ner till Framnäsudden i morgon. Förhoppningsvis så står någon dörr öppen då också.