Paddan:
Imponerande att de går själva. Måste spara in en del pengar då man slipper hyra lastbilar eller släpvagnar. Hoppas de lägger de insparade pengarna på någon riktigt bra spelare. Ze bömb, t ex.
Nu har de första flyttlassen börjat gå mellan Kempis och Swedbank Arena.
Paddan: Man får visst knalla runt och tom provsitta platser. men bara de som är lediga.
Swedbank Arena håller öppet för årskortsköpare:
ONSDAG 14 JUNI, KL 15-19
TORSDAG 15 JUNI KL 15-19
Vi svarar på frågor och det finns möjlighet att provsitta lediga platser!
Alla som beställer årskort under ovanstående tider deltar i utlottningen av tre st "hamntälts-paket (Sverige-England för två personer)
Välkomna!
OBS! Parkering EJ möjlig vid arenan!
Eftersom man tydligen kommer att öppna restaurangen i arenan för lunchservering från och med sista veckan i juli så förmodar jag att man då också kommer att isträna i Swedbank Arena från och med 31 juli... eller när det nu var första isträningen skulle äga rum.
Gidde: Äh, räcker det inte med ett stort och fint uppslag med en intervju med Timmy i den gula Xtrabilagan idag? Verkar dock inte finnas på allehanda.se.
Tydligen är det i varje fall Haralds "förtjänst" att Timmy fick ett VM-guld. Timmy hade tänkt att tacka nej, men Harald tyckte att han skulle ta sig en funderare till.
Det låter också intressant när Timander sist i intervjun säger detta om ett SM-guld: "Jag tror också helt klart att MoDo kan vara med och fightas, vi kommer att få ett hyfsat bra lag, säger spelaren som har fått smak för mästartitlar."
Man kanske skulle åka in och se om man kommer in trots att man redan har biljett... Hade jag ägt en kamera hade jag fotat lite.