knaskamilla: Jag kan riktigt höra hur Per Happs sjunger:
"Bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bicycle
I want to ride my bike
I want to ride my bicycle
I want to ride my
Bicycle races are coming your way
So forget all your duties oh yeah
Fat bottomed girls they'll be riding today
So look out for those beauties oh yeah
On your marks get set go
Bicycle race bicycle race bicycle race
All I want to do is
Bicycle bicycle bicycle I want to ride my bicycle
Bicycle bicycle bicycle bicycle
Bicycle race"
Lumber Jack:
Glöm inte matgästerna i restaturangen. Vi har nog passerat 4000 sålda platser per match redan nu. Återstår att se hur många platser man kan sälja styckevis. Det är, vad jag förstår, den delen som är störst i Karlstad. Färjestad har 44% av sittplatserna som säsongskort.
Nu har jag försökt göra en uppdatering av antalet sålda platser.
Förra uppdateringen:
etage 2: 1240 osålda stolar av 2780
etage 4: 590 osålda stolar av 2130
Denna uppdatering:
etage 2: 1142 osålda stolar av 2780
etage 4: 526 osålda stolar av 2130
Om jag nu har räknat rätt borde det betyda att man hittills sålt 3248 serie/VIP-kort.
Paddan:
Hade du suttit på rätt sida, på rätt sektion, då hade det inte varit mer än åtta steg tills du varit inne i puben. Men du kan ju börja gå med minuten kvar av perioderna så syns vi i puben.
MorganaLefaey: Och innan någon drar iväg en ful kommentar... Självklart så var det ett skämt han klämde ut sig och inte något jag tror mig finna när jag skall slå mig ner vid min stol nästa gång.
Paddan: Paddan: En kompis till mig var och monterade skärmarna i logerna och sa att det skulle komma fler skärmar för montering. Jag försökte förtvivlat få han att montera en vid min stol. Han kunde inte lova något men skulle försöka sätta en 7" i ryggstödet på stolen framför. :)
Frisco: Usch vilken ökenvandring, närmsta vägen är det hela 90 steg från min plats till sportbaren. Har förresten inte tänkt på det tidigare, men när jag provsatt min plats igen idag så är den placerad precis mitt för förlängda mållinjen. Tro om man kan få tjänst som måldomare?
10 dagar kvar till invigningen och de stolar som för två veckor sedan inte var fastsatta är fortfarande inte åtgärdade, nu håller man på att montera skyltarna som visar sektionsnummer med mera ute i gångarna. Dessutom har man satt upp x antal plattskärmar i pausutrymmena.
10 minuter och inget gensvar... Nåja får väl visa "svaret" då
[url=www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=401&Butik=0&SokStrangar=]Clontarf Single Malt (nr 401) [/url]
Ugnsbakad laxfjäril med örtagårdssås,
Stekt rimmat fläsk i löksås,
Lasagne
Det är vad som bjuds imorgon när restaurangen i Swedbank Arena öppnar för lunchservering.
Själv funderar jag på att eventuellt prova restaurangen på tisdag, kan behövas lite mat för att kunna se två isträningar samma dag.
Paddan:
Arenan är ju öppen under kontorstid. Kvällstid är det väl kanske öppet, om det är några där och tränar.