shinzawai:
Mycket kommer nog hamna i hörnen, där utrymmet kommer bli större tack vare att läktarna är fasade. Dessutom är det väl trots allt hyggligt med plats på bottenplanet bakom läktaren.
shinzawai:
Ja, det står ju sportbar, toalett, kiosk osv där det skall vara.
Salle:
Nu förväxlar du H Höger och Fylleklacken med varandra. Kom in i matchen, vettja.
Frisco:
Ett HHögerrum kommer nog lösa sig ändå. Rykten gör gällande att det finns långt gågna förhandlingar mellan H Höger och Arenabolaget om att H Höger skall ha tillgång till ett rum med stora möjligheter.
Frisco:
Själv så tackar jag för bilderna. Nästa gång jag besöker Nygatan skall vi banne mig gå dit uppe så jag kan se hur väl det syns in i ett visst hus på Viktoriaesplanaden. Dessutom tror jag man har rätt bra utsikt där uppifrån. Pinsamt egentligen, att man inte varit upp där förut.
Frisco: Ser att felstavningskontrollen funkar alldeles utmärkt ikväll.
Crosschecking...himla tur man inte är glömsk kyrkoherde eller så, för då kunde det ju bli ett problem
Vad cool arenan är nu! Den ser ju till och med ut som något som skulle kunna ha väggar och golv snart. Tack, Frisco.
Frisco: Du verkar ju ha varit lite här och lite där i ditt fotograferande. Men banner-bilden och den innan är tagen ifrån Backgatan (aka Museebacken) ser det ut som. Där den svänger vänster (om du kommer från stan) strax nedanför korsningen Back-/Skogs-/2:a Långgatan.
Frisco:
Schyssta bilder. Nu börjar det likna något. Vilken bild är det vi skall gissa på? Bannerbilden?
Frisco:
Det kändes som att du hade tagit vissa bilder när du åkte buss, men sen kändes det mer som att du tagit en rejäl promenad. Några är tagna från båthamnen, i alla fall.
Frisco:
Okej, Salle har ett rätt så det tänker jag inte upprepa. Bilderna från Domsjösidan är tagna från gångvägen utefter Modovägen. Sedan har du varit nere runt arenan, gått bort mot Sjögatan till och sedan upp Andra Långgatan och ner Museiebacken.
Paddan:
Bilden i bannern är fortfarande inte live, så du kan sova gott utan att riskera att missa någon uppdatering de närmaste dagarna.
Frisco:
Alltså hade jag rätt när jag kände igen bryggan och skrev "båthamnen".
Frisco:
Fungerar och fungerar... Jag tror att min vanliga telefon fungerar, men däremot verkar inte linjen till min telefon vilja fungera som den ska.